Skip to main content

Ik heb hier ook een vraag over, we zullen een jaar geen vast adres hebben.

ben ik dan ook mijn e-mail adres en telefoonnummer kwijt?

 

alvast dank 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Je kan een e-mail only abbo nemen voor 7.50 per jaar, telefoon zal.lastig worden om te behouden, enige wat ik kan bedenken is een abbo afnemen bij cheap connect of dergelijke voip provider en daar tijdelijk het nummer stallen.


Je kan een e-mail only abbo nemen voor 7.50 per jaar, telefoon zal.lastig worden om te behouden, enige wat ik kan bedenken is een abbo afnemen bij cheap connect of dergelijke voip provider en daar tijdelijk het nummer stallen.

 

Hi @Lieke60, wat Doornekamp aangeeft klopt als een bus, hier zou ik nog aan toe willen voegen dat het ook mogelijk is om je nummer over te laten nemen door iemand in je familie of kennissenkring, mits die hetzelfde netnummer hebben én klant zijn bij KPN (anders kunnen we dit niet regelen). Als je weer terug bent en opnieuw een abonnement afsluit, kan je het nummer weer overnemen :slight_smile:


Dat is een mogelijkheid waar ik niet aan had gedacht, wel als tweede nummer neem ik aan als ze er al 1 zelf hebben.


Dat is een mogelijkheid waar ik niet aan had gedacht, wel als tweede nummer neem ik aan als ze er al 1 zelf hebben.

Yes, dan ben je voor een paar euro per maand klaar :blush:


Fijn, dank jullie wel!