Skip to main content

Vanavond voor de zoveelste keer zonder internet tv en telefoon. Iedere maand een hoge rekening dat is ook het enige wat ze garanderen. Maar mijn vraag kun je daar wat tegen doen  

 

Hoi, Bram, welkom op het forum.

Woon je toevallig in Alkmaar? Daar is bij werkzaamheden een kast van kpn aan gort gereden en moet vervangen worden. De verwachting is dat het (pas) vrijdag (in de loop van) vervangen/hersteld is.

Aan de andere kant zie ik een oplossingstijd van vannacht. Dus morgen ben je alweer online.

Ongepland onderhoud, storing dus om wat voor reden dan ook, is natuurlijk niet te plannen dat het zich bv 's nachts voordoet helaas. Hier heb ik een paar jaar geleden 3 dagen zonder gezeten. Voorziening met mobiel internet had ik toen nog niet. Gelukkig wel een Digitenne ontvanger.

Gepland onderhoud is altijd 's nachts tussen 01:00 en 06:00 uur als het even kan.

Sterkte de komende uren.


Daar kunt u helemaal niks aan doen. Blijkbaar is er een heel groot probleem wat opgelost moet worden. Het goede nieuws is dat u gecompenseerd gaat worden voor de dagen dat u niet gebruik kon maken van de diensten onder bepaalde voorwaarden.  U kunt daarvoor een formulier invullen wat u kunt vinden op de site.