Skip to main content

Dag KPN,

De 100gb noodbundel is op, maar de monteur komt pas over 1 week. Via 0800-0402 zou ik een aanvullende bundel kunnen organiseren, maar zij zijn pas maandag weer bereikbaar (het is nu zaterdag)

Kan er nogmaals een bundel worden toegevoegd?

Dank en groeten. 

 

 

Hallo @Jobhermans als jij 0800-0402 belt met jouw bij KPN bekende telefoonnummer is de kans groot, dat je dit opwaarderen zelf kan regelen via het VRS (voice response systeem) door noodpakket, saldo, tegoed o.i.d. in te spreken. Na het beantwoorden van wat vragen gaat de computer dit als het goed is voor je regelen. 


Top @RBxx! Mocht je er niet uitkomen met onze robot, dan kunnen wij het voor je regelen. Hier hebben we je gegevens voor nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende.

Moet er wel even bij zeggen dat wij niet meteen reageren. Het kan even duren! :blush:


Hoi Ruud,

Heb diverse varianten geprobeerd, maar het antwoord is niet wat ik zoek (een sms om een belbundel op te waarderen) of we "kunnen de vraag nu niet telefonisch beantwoorden". 

Ik hoop dat kpn mee leest en alsnog de noodbundel kan opwaarderen/aanvullen.

Groet Job


@Lisa Ik heb de gegevens in het profiel aangevuld!


Ik heb de bundel voor je aangevraagd. :)


@Bart_Z  hij staat erop! Superdank, heel fijn!