Skip to main content

In het eerste weekend van juli heb ik een abonnement aangeschaft bij KPN, waarbij ik als welkomstcadeau een iPad zou ontvangen na activatie van mijn account. Nu is deze al een tijdje geactiveerd, maar heb ik nog niks vernomen van de iPad. Graag neem ik deze mee op vakantie komende week.

Wanneer kan ik de iPad verwachten? Zijn er al klanten die de iPad wel hebben mogen ontvangen? 

Hallo @LynndeGoede ,

Normaal gesproken had je daar al een bericht over moeten hebben ontvangen. Nog steeds niets gehoord? Dan kun je voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau  contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.

Kom je bij hun niet verder? Of heb je überhaupt nog geen Track & Trace ontvangen?

Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

 

Admin: bericht aangepast voor volledigheid


Hallo @LynndeGoede, welkom bij KPN! 💚

Jouw welkomstcadeau wordt een werkdag na activatie jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt van ons per e-mail een Track & Trace waarmee je de levering van jouw welkomstcadeau kunt volgen.

Heb je al een Track & Trace ontvangen, maar wacht je nog altijd op jouw welkomstcadeau? Dan kun je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Heb je nog geen Track & Trace ontvangen? Dan kijk ik graag even met je mee. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Haha @Denise_ ,

Zit je nu gewoon mijn hele reactie over te typen? 😂😂