Skip to main content

Op 7 maart 2022 mijn abonnement opgezegd bij KPN ,vanaf 3 maart 2022 al geen gebruik meer gemaakt van KPN ( opzegging was verkeerd gegaan dus daarom pas op 7 maart kunnen opzeggen) .

Heb via mail een bevestiging van de opzegging ontvangen maar krijg op 7 april gewoon weer  een factuur.(deze heb ik gestorneerd want ik heb immers opgezegd )

Wil nu wel eens een retour doos ontvangen zodat dit afgesloten kan worden duurt allemaal veel te lang.

Ga niet bellen want zoals gezegd heb ik opgezegd met bevestiging dan moet het toch afgedaan zijn ,als KPN de opzegging verder niet heeft verwerkt kan ik niet helpen.

 

Is er iets terug te vinden van de opzegging in MijnKPN? Het lijkt me toch verstandig om de klantenservice even te bellen op 0800-0402. Storneren en afwachten is ieder geval niet goed. De betalingsverplichting blijft namelijk bestaan tot er gecorrigeerd wordt. Heb je op 7maart opgezegd of per 7 maart. Anders heb je namelijk wellicht een opzegtermijn. De factuur moet dan betaald worden en eventueel volgt later restitutie. Even bellen dus voordat het probleem alleen maar groter wordt. 


Hallo @melo67, ik begrijp dat je wel een bevestiging hebt ontvangen na het doorgeven van de opzegging. In deze bevestiging kun je ook de opzegdatum vinden. 
Als deze datum niet klopt volgens jou of krijg je toch nog facturen ondanks de juiste datum?

Dan lijkt er iets mis te gaan en is het goed om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Opzeggingen. Je kunt hen bereiken op het nummer 0800 0402 van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.