Skip to main content

Voor de 2e avond op rij geen internet en tv. Wat een zootje daar bij kpn 

Voor mij is dit de druppel. Ik stap over naar een andere provider.

Hoi @MaartenH Raalte . Welkom op het forum.

Dat klinkt niet goed. Waarom heb jij geen internet dan? Ligt alles er uit?


Hier hetzelfde, ook voor de tweede avond op rij 😤


Hoe branden de lampjes op het modem? Alle diensten liggen er uit?  Zitten jullie misschien in de regio Raalte?


Idd, Raalte


Vertel me dan maar ff wat er aan de hand is


Er gaat iets niet goed in een wijkcentrale. We zijn er mee bezig. Hoe lang dit nog duurt is helaas onbekend. 


Er gaat iets niet goed in een wijkcentrale. We zijn er mee bezig. Hoe lang dit nog duurt is helaas onbekend. 

Ben ik weer lekker mee, wordt wel een compensatie aangeboden neem ik aan??


Ook wij balen ervan. Kort geleden overgestapt van Ziggo naar KPN, maar bij Ziggo niet te kampen gehad met deze problemen. Hoe kan het dat het steeds ‘s avonds fout gaat in de wijkcentrale?


We zijn weer up and running 

 


Top!


Hoi @MaartenH Raalte . Welkom op het forum.

Dat klinkt niet goed. Waarom heb jij geen internet dan? Ligt alles er uit?

Vraag je nou aan mij waarom ik geen internet heb??

En hoe de lampjes branden?

Het internet lampje is rood en dan werkt niets meer.

En ja Raalte (zie mijn profielnaam)

En compensatie zou ik terecht vinden, maar verandert mijn standpunt niet denk ik.


En ja hoor..het is weer avond en wederom ligt internet en tv er weer uit in Raalte. @Erwin_ kan je aangeven wat het probleem in de wijkcentrale is? Zit er een avondklok op ofzo?

en mbt de tegemoetkoming is er al een idee hoe we gecompenseerd zullen gaan worden?

 


Inderdaad avond 3 op een rij. Ga je zaken nu eens regelen kpn. Dit is totaal niet acceptabel!!!!!

Ik betaal denk ik de eerstvolgende maand niet. Zie dat dan maar als compensatie.


Volgens KPN zijn er geen storingen. Hebben ze ons persoonlijk afgesloten Maarten?


Volgens KPN zijn er geen storingen. Hebben ze ons persoonlijk afgesloten Maarten?

Ik denk het wel. Ze willen graag dat je weer terug gaat naar Ziggo.


Derde avond op rij geen internet en tv hier ook in Raalte

is toch belachelijk dit en onacceptabel 


Het is bloed en bloedheet. De zon staat de hele dag te branden op die kasten. En ja dan gaat er weleens wat kapot. Beetje begrip is wel op z'n plaats. 


Kosteloos contract opzeggen zou een goede compensatie zijn, 3 avonden achter elkaar....


Haha Maarten, ben ik dan zo’n vreselijke klant, dat ze me liever kwijt dan rijk zijn?  Nou ze hebben nu dus toch aangegeven weer problemen te hebben. En ze hopen dat het weer voor elkaar is als we net liggen te slapen. 


Het is bloed en bloedheet. De zon staat de hele dag te branden op die kasten. En ja dan gaat er weleens wat kapot. Beetje begrip is wel op z'n plaats. 

Als het 1 avond is, heb ik er nog wel begrip voor. Maar 3 avonden op rij is voor mij niet acceptabel.


Zo ziet het er uit in een kast. Er kan dus best weer een draadje kapot zijn.

 


Zo ziet het er uit in een kast. Er kan dus best weer een draadje kapot zijn.

Is er dan geen koelsysteem in deze kasten? Mensen betalen veel voor hun abonnement, dan kan je toch niet verkopen dat draadjes kapot gaan door warmte omdat er niet geïnvesteerd is in een koelsysteem?


Haha Maarten, ben ik dan zo’n vreselijke klant, dat ze me liever kwijt dan rijk zijn?  Nou ze hebben nu dus toch aangegeven weer problemen te hebben. En ze hopen dat het weer voor elkaar is als we net liggen te slapen. 

Hier werkt het weer. Dus je kunt nog even tv kijken voordat je gaat slapen😉


Haha Maarten, ben ik dan zo’n vreselijke klant, dat ze me liever kwijt dan rijk zijn?  Nou ze hebben nu dus toch aangegeven weer problemen te hebben. En ze hopen dat het weer voor elkaar is als we net liggen te slapen. 

Hier werkt het weer. Dus je kunt nog even tv kijken voordat je gaat slapen😉

Dankjewel voor het melden, heel fijn!😃


Er zitten ventilatoren in maar die kunnen ook kapot gaan. Maar gelukkig is het nog een fantastische temperatuur buiten dus ik zou zeggen ga lekker buiten zitten, neem een lekker drankje en geniet.