Skip to main content

 

Onderwerp: Klacht. 0137969147

 

 

Geachte heer, mevrouw

 

In Februari 2022 hebben wij al telefonisch contact gezocht met 1 van jullie medewerkers i.v.m. wifi problemen. We zouden hierover terug gebeld worden.

Dat is dus niet gebeurd. Was ook niet zo’n ramp daar ik in de ziektewet zat en niet thuis hoefde te werken.

 

Deze maand heb ik zelf weer contact gezocht met 1 van uw medewerkers. Een uur aan de lijn, verkeerd doorverbonden en ik kwam weer bij de klantenservice terecht. Erg professioneel en niks wijzer geworden.

 

Maar weer gebeld, deze medewerker moest worden ingewerkt wat me ook weer een uur van mijn tijd heeft gekost. Meer in de wacht dan oplossingsgericht te zoeken.

Ze heeft mij een aanbod gedaan van wifi extender en mij beloofd op 28 september om 10.30 terug te bellen of deze extender ook bevalt.

Ten eerste ben ik niet teruggebeld en ten tweede merk ik dat het al verrekend is terwijl ik helemaal geen akkoord heb gegeven. Ik mocht de wifi extender 14 dagen proberen en bevalt het niet dan moet ik ze naar een KPN winkel brengen. De 14 dagen zijn nog niet om.

 

Ik wil 1 extender houden met de beloofde korting wat deze mevrouw mij aangeboden heeft.

 

Graag zie ik het geld terug gestort op onze bankrekening.

 

Voor telefonisch contact graag het nummer met 4444 gebruiken op het einde.

 

Met vriendelijke groet

 

Nikie

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@Nikie 1970 Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat de wifi verbinding niet naar behoren werkte. En dat de geboden oplossing ook niet helemaal gelopen is zoals beloofd was. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


@Nikie 1970 Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt en er wordt mij niet gelijk duidelijk welke afspraken er gemaakt zijn. 

Ik zal dan ook contact opnemen met mijn collega. Zodra ik reactie heb en meer informatie zal ik het hier zo snel mogelijk delen. 


Goedenavond,

Ik had een inwerkmedewerkster aan de lijn, die alles in overleg met een collega moest bespreken. In het kort komt het er op neer dat mij is toegezegd dat ik 14 dagen lang de wifi extender mocht proberen. Vindt het sowieso al belachelijk dat we hier voor betalen moeten. Als je nieuwe klant wordt krijg je het gratis. Wij zijn al jaren bij jullie en nooit overgestapt. Het kwam er op neer dat ik 2 wifi extenders kreeg op het te proberen voor een bedrag van 75 euro. Ook hier ben ik niet mee akkoord, maar heb helaas als vaste klant geen keuze. Ik ben nooit door deze medewerkster teruggebeld. 28 september 10.30 uur zou ze me bellen hoe en wat, Ik heb er maar 1 nodig ipv 2. De rekening is al betaald. Niet erg netjes van KPN. Hopelijk kunnen we tot een oplossing komen. Je mag me altijd bellen. . 

 

Groetjes Nicole


@Nikie 1970 Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt en er wordt mij niet gelijk duidelijk welke afspraken er gemaakt zijn. 

Ik zal dan ook contact opnemen met mijn collega. Zodra ik reactie heb en meer informatie zal ik het hier zo snel mogelijk delen. 

8 dagen geleden en ik heb helaas nog niks gehoord, Jammer


Vergeet dat terugbellen maar. Want dat doet KPN bijna nooit. 

Het 14 dagen proberen is niets bijzonders. Dat geldt voor alle apparatuur die u bij KPN kunt kopen.

Heeft u die ene SuperWiFi nog terug gebracht in de winkel? 


Vergeet dat terugbellen maar. Want dat doet KPN bijna nooit. 

Het 14 dagen proberen is niets bijzonders. Dat geldt voor alle apparatuur die u bij KPN kunt kopen.

Heeft u die ene SuperWiFi nog terug gebracht in de winkel? 

Erg slecht toch van KPN. Van de klanten verwachten ze wel een uur aan de lijn te moeten hangen.

Ik wil dit netjes opgelost hebben en zelf bel ik niet weer. Ben wat klaar met dit alles. Nooit problemen gehad met KPN altijd trouw gebleven, maar nu door zo'n inwerk medewerkster wordt de boel mooi verziekt,


@Nikie 1970 Dat er niet is terug gebeld is inderdaad niet netjes, als er iets afgesproken wordt moet je je daar ook aan houden. 

Ik heb helaas ook nog geen terugkoppeling van mijn collega mogen ontvangen. 

Wel ben ik ook benieuwd naar de vraag van @Nick83. Is 1 van de versterkers inderdaad teruggebracht naar de winkel, zoals afgesproken in het telefoongesprek? 

Mocht dat niet het geval zijn dan lijkt het mij het handigst om dit alsnog te doen. Ik zal dan een notitie achterlaten in het systeem zodat mijn collega's weten wat er afgesproken is. 

Zo kan er alsnog 1 versterker gehouden worden en het geld retour voor de andere versterker.