Skip to main content

toen we de tweede experiabox hadden, hebben we de naam en de password behouden van de eerste, om niet alles moeten veranderen in pc en zo voort. . Nu moet ik in http://192.168.2.254/ inloggen en moet ik een wachtwoord intoetsen. ik ken de ww niet. Als ik de experia reset naar de fabriek instellingen wordt de netnaam ook veranderde naar de nieuwe? hoe kan ik de oude naam en password stracks herstellen? ps op de nieuwe experia is er de password niet

Heeft u nu de Experiabox v10 (zonder a)? Dan vult u de eerste keer geen password in. Veld gewoon leeg laten. Vervolgens moet u 2 maal een zelfbedacht password invoeren.


ja het is zonder A.  iemand die kan niet meer raadplegen, was met mijn toestemming ingelogd, maar ik heb dus de password niet


ja het is zonder A.  iemand die kan niet meer raadplegen, was met mijn toestemming ingelogd, maar ik heb dus de password niet

Dan zult u hem moeten resetten door het kleine knopje achterop in te drukken met een paperclip. 


Daarom in mijn originele vraag zei ik

Als ik de experia reset naar de fabriek instellingen wordt de netnaam ook veranderde naar de nieuwe? hoe kan ik de oude naam en password stracks herstellen? ps op de nieuwe experia is er de password niet

 

Maar ik heb de antwoord nog niet


Daarom in mijn originele vraag zei ik

Als ik de experia reset naar de fabriek instellingen wordt de netnaam ook veranderde naar de nieuwe? hoe kan ik de oude naam en password stracks herstellen? ps op de nieuwe experia is er de password niet

 

Maar ik heb de antwoord nog niet

Deze gaat dan inderdaad naar de standaard naam van KPN, je kan hem dan zelf opnieuw instellen als je inlogt op het modem. Je hebt ook kans dat het modem de oude wifi instellingen van de KPN server download.