Skip to main content

is er al een planning bekend wanneer mijn glasvezelkabel wordt doorgetrokken naar binnenshuis?
 

ik zoek me rot naar een mogelijkheid om dit bericht direct naar de kpn te sturen, maar vergeefs 😞 vandaar de vraag maar in het forum. Wat een slechte bereikbaarheid van de klantenservice 😔

Hoe lang ligt die er al? Dat het een paar maanden duurt is niet ongebruikelijk. 


KPN Netwerk is verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel, dit is het forum van KPN de provider. Ik snap de verwarring maar hier zal niemand de planning van het glasvezel precies weten. 
 

probeer contact te zoeken met dit bedrijf voor het beste antwoord op je vraag.


Na aanleg glasvezelkabel in de straat steekt bij alle huizen een kabeleind uit de grond, op twee huizen na, waaronder dat van ons. Iemand een idee hoe dat kan?


U bent hier bij de provider kpn. Die heeft niets met de aanleg glasvezel. Dat is een ander bedrijf . Kijk op kpnnetwerk.nl 


Na aanleg glasvezelkabel in de straat steekt bij alle huizen een kabeleind uit de grond, op twee huizen na, waaronder dat van ons. Iemand een idee hoe dat kan?

Hallo @Ritsjerd , dan heb je waarschijnlijk geen toestemming gegeven voor de aanleg van glasvezel en wordt de glasvezel tot de grens van je huis gelegd en niet over je eigen grond tot het punt waar de glasvezel naar binnen gaat.

Is het een oranje kabel van KPN of een andere glasvezelaanbieder?

 


Aha, dat zou kunnen. Vreemd is alleen dat ik die toestemming wel heb gegeven. Bedankt JanD!


Hallo @Ritsjerd dan komt er nog een keer iemand van www.kpnnetwerk.nl de kabel naar binnen brengen en afmonteren.

Als dat gebeurd is, kun je bij KPN, de provider, vragen om migratie van koper naar glas en wordt er een monteur ingepland.

Ga naar www.kpnnetwerk.nl en via je postcode lees je de actuele status van jouw huis(nummer).

Dit forum is van KPN, de provider, en kan je hiermee niet verder helpen.

KPNNetwerk is verantwoordelijk voor de infrastructuur, de snelweg zeg maar, en de voertuigen die er op rijden kun je zien als o.a. KPN, de provider.

Succes.