Skip to main content

Afgelopen vrijdag heb ik een nieuw modem (V12) gekregen omdat de oude geen verbinding meer met het internet kon maken. Ik ervaar nu steeds een weg vallende verbinding.  Kijk ik in de log van de box dan zien ik deze melding. Heel vervelend als je thuis moet werken.

 

 

Net er weer uitgegooid. Wat is hier aan de hand?


@Ing_k

Er is niets aan de hand wat de log betreft !!

Wat je daar ziet is normaal !!

Zet je Severity eens op Error and Higher bij je log (wat staat daar) ? :thinking:

Heb je Glasvezel ?

 


Nee ik heb geen glasvezel. Mijn modem heeft net een reset gehad. Nu doet de verbinding het weer.

 

In de log staat bij Error en Higher:

 


@Ing_k 

Je hebt de harde reset zelf uitgevoerd ?

Dus het is nu opgelost ?


Nee, heb ik niet zelf gedaan. Ik heb gebeld en de automatische beantwoorder van jullie vond dat dit een reset de oplossing was. Dus maar laten uitvoeren. Nu doet die het maar voor hoe lang. Wat moet ik doen als het weer gebeurd?


@Ing_k

Wat je nu dus ziet in Error or Higher is na die reset ?

Als het probleem weer voorkomt kom je hier terug okay ?

Prettige dag nog :smiley:


OK, in ieder geval bedankt!


Nee, heb ik niet zelf gedaan. Ik heb gebeld en de automatische beantwoorder van jullie vond dat dit een reset de oplossing was. Dus maar laten uitvoeren. Nu doet die het maar voor hoe lang. Wat moet ik doen als het weer gebeurd?

Voor de goede orde: Ik hoor niet bij KPN maar probeer wel de mensen te helpen op dit forum.

Na een reset van je Box werkt hij weer met je fabrieksinstellingen.

Als je je admin wachtwoord van de box nooit hebt veranderd staat deze dus nog steeds achter op de box :punch:


En weer is alles opnieuw opgestart.:rage:


@Ing_k

Heb jij een koper cq pairbonding aansluiting ?

 

 

Maak anders is een foto en plaats het hier !!!


Ja, ik heb wel zo'n aansluiting maar ik gebruik maar 1 aansluiting. Ik heb weer gebeld met de KPN. Ze gaan iemand naar de wijkcentrale sturen