Skip to main content

Ik heb sinds 29 september glasvezel van kpn maar de verbinding valt regelmatig gewoon voor 1 of 2 minuten weg, lijkt wel of het NT kastje gewoon even uitvalt en opnieuw verbinding moet maken.

Of dat er misschien een board in de switch in de wijkcentrale niet goed is. Wifi blijft gewoon functioneren maar daar heb je niet zo veel aan als je geen internetverbinding hebt.

Ik merk het namelijk dat hij uitvalt omdat mijn apple tv dan stopt en wil bufferen, deze zit met een kabel aangesloten overigens!

 

Heb je het NT kastje al eens 2 minuten van de stroom gehaald ?


Dit heb ik al meerdere malen gedaan, geeft geen oplossing.

 


Het zou zomaar kunnen dat de voeding van het NT kastje de veroorzaker is , naar ik aanneem is het niet je modem wat uitvalt 

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent 


De klantenservice moet maar eventjes contact met mij opnemen, hoef hier geen adresinformatie te delen neem ik aan! 

 

Het zou een beetje snel zijn dat de voeding al kapot is toch? Het apparaat hangt er 2 weken! 

Ik denk meer dat er gewoon in de wijkcentrale iets niet goed zit, zou niet de eerste keer zijn dat daar namelijk rotte apparatuur tussen hangt!

 

Toch bedankt voor je reactie

 


De klantenservice moet maar eventjes contact met mij opnemen, hoef hier geen adresinformatie te delen neem ik aan! 

Hoe moeten ze dat doen als ze niet weten wie u bent?

Gegevens die u in uw profiel invult kunnen alleen KPN medewerker lezen. Verder niemand.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Je kunt ook gratis bellen met de kpn klantenservice via 0800-0402


Nee met de klantenservice kom je verder… sorry maar daar werken niet echt mensen met verstand van zaken volgens mij.. 

 

Heb nou al 40 keer die kpn box 12 opnieuw ingesteld en de spanning er af gehad, net als met de NT.

Want het ligt natuurlijk nooit bij KPN… pfff


Zoals eerder vermeld vul dan je forum profiel aan met je postcode en huisnummer in het niet zichtbare gedeelte voor anderen. 

 


Heb ik al gedaan hoor Jimny….

 

Benieuwd wat er uit gaat komen dan, denk dat ik er weer geen K mee opschiet...


Heb ik al gedaan hoor Jimny….

 

Benieuwd wat er uit gaat komen dan, denk dat ik er weer geen K mee opschiet...

Wat doen de lampjes op de box als de verbinding weg valt?

Ik merk het namelijk dat hij uitvalt omdat mijn apple tv dan stopt en wil bufferen, deze zit met een kabel aangesloten overigens!

Rechtstreeks? Of via een draadloze verbindingset?


Lampjes blijven gewoon branden en apple tv zit zoals eerder vermeld bedraad aangesloten.

Nogmaals het zit niet in huis het zit hem in de verbinding


Hoi @BasKim, ik ben je verbinding gaan doormeten. Ik meet inderdaad verbrekingen. Ene dag meer dan de andere. Nu wil ik verder analyseren, maar ik kan jouw modem niet bereiken. Ergens gaat het mis. Lijkt mij goed als er een monteur komt kijken. Hij komt 23 oktober tussen 0800-1000 uur. Mocht het niet uitkomen, bel dan even met 0800-0402 of chat even om de afspraak te verzetten. Hoor graag hoe het bezoek verlopen is. 


Hoi Bart,

Op dat moment komt het in ieder geval niet uit, dus die afspraak kun je annuleren.

Ik kreeg overigens wel een smsje waarin staat dat ik akkoord ga met de voorwaarden en de kosten, maar aangezien de lijn niet goed is neem ik aan dat dit een standaard tekst is? Want ik ga natuurlijk niet betalen voor de monteur, maar dat begrijp je zelf ook wel neem ik aan?

 

Ik heb zo nog geen ander moment waarop de monteur kan komen.

Dat zal pas op zijn vroegst na 2 november zijn.

 

hoor graag van je


Ja, dat is inderdaad standaard. Deze monteur is er in ieder geval weer uit. Ik kon zo geen andere inplannen, maar je wordt nog gebeld voor een nieuwe afspraak. Hoor graag van je hoe de afspraak is verlopen. 


Oke top!

 

hoor het wel!


Ik heb gisteren een nieuwe voedingsadapter mogen ontvangen, wel jammer dat het niet de juiste is!

Dus ik weet niet wat de bedoeling daarvan is? Maar hij past niet in de NT en niet in de box12…

 

Verder blijft de verbinding nog elke dag meerdere keren uitvallen, echt heel vervelend! zeker met videobellen en dergelijke.

 

Vanwege prive omstandigheden kan de monteur momenteel niet binnenhuis komen, echter hij zou wel de lijn kunnen controleren en misschien wat kunnen doormeten, kunnen ze daar alvast mee beginnen misschien? Want hij valt een keertje of 5/10 per dag weg en als dat niet opgelost kan worden dan hebben we een probleem…

 

ik hoor graag van jullie,

 

overigens zou ik gebelt worden voor een nieuwe afspraak maar dat is nooit gebeurt!

 

 


Dat is de een voedingsadapter voor de tv. Hoe die verstuurd is, is mij een raadsel. 

Verder is het wachten op de monteur. Daar word je nog over gebeld. Aanvraag staat nog open. En dan is het toch even afwachten hoe wat hij op locatie constateert. Want ik heb je lijn al doorgemeten. Ik zie dat deze wegvalt, maar kan zo niet zien waardoor. Daarvoor moet echt de monteur even komen. 


Hoi Bart,

 

Momenteel is het lastig om een monteur te laten komen omdat wij een hond hebben die moet bevallen deze week, dus ik kan geen datum geven waarop hij kan komen.

Ik heb geen zekerheid namelijk of de afspraak door kan gaan.

Hoe lang moet de monteur binnen zijn? Alleen even voor het plaatsen van een tester of moet hij veel werkzaamheden uitvoeren?

 

hoor het graag.

 

mvg

 

Bas


Ik durf het niet te zeggen hoe lang dat gaat duren. Hij moet natuurlijk wel even meten, dus denk al wel gauw een half uur. Bespreek het nog even met de planning als je gebeld wordt. 

Alvast veel succes met de bevalling. 


Hoi Bart,

 

Zou je willen vragen of de planning contact met mij kan opnemen voor het maken van een afspraak?

Wat mij betreft kan het donderdag 5 november in de ochtend.

 

Hoor graag van jullie


Ik zie dat mijn collega je heeft geprobeerd te bellen, maar kreeg je niet te pakken. Als het goed is heb je een sms ontvangen met een telefoonnummer om te bellen. Ik wil je vragen dat te doen, dan kan mijn collega een afspraak plannen. 


Zou je willen vragen of je collega’s het nogmaals willen proberen om mij te bellen? Want ik heb contact gehad en het case nummer zou al gesloten zijn… beetje vreemd maar daar konden ze dus niets meer mee.

 

Graag even spoedig regelen voor een afspraak…

 


Hij is nu inderdaad dicht, 2 dagen geleden nog niet. Vandaar dat ik het zei. In ieder geval heb ik een nieuwe monteur voor je gepland. Morgen tussen 1200-1400 uur komt hij. Hoor graag hoe het bezoek verlopen is.Â