Skip to main content

Hallo..

Heb last dat internet en WiFi wegvalt..na 4 minuten komt het weer terug...ik heb de Experia Box v10A..gehad.…

Wilde een andere hebben...nu de Experia Box v10..

Maar het probleem blijft…

Op de experia box gaat het oranje led dan branden..

Met adsel nooit geen probleem…

Maar nu met glasvezel is het alleen maar .…

 

Hallo @Marcel ploeger , heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna een herstart gegeven?

 


Ja van alles..reset 


Neem aan dat je 2 min geen spanning bedoeld met de harde reset


Wat heb je zoal aangesloten op het modem qua randapparatuur?


1x bekabeld internet…

En uiteraard tv

Geen versterkers of wat dan ook..

 


Neem aan dat je 2 min geen spanning bedoeld met de harde reset


Wat het glasvezelkastje betreft ja.

Is de tv met een kabel aangesloten op het modem of gebruik je daar draadloze verbindingsets voor?


Bekabeld naar het kastje...en dan met hdmi naar de tv


Tsja dan heb je het gewoon goed gedaan. Een medewerker zal hier mee aan de slag moeten ben ik bang. Meer kan je zelf niet doen. De wachttijd is momenteel een dag of 5. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.


Ok...bedankt voor de moeite 


Goedemorgen @Marcel ploeger en bedankt voor je bericht. Goed dat je aan de bel trekt want dit is natuurlijk lastig werken. Ik kijk graag eens met je mee en hopelijk lukt het mij dan om te achterhalen wat er fout gaat en wat er vervolgens moet gaan gebeuren. Zou je daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Hallo…

Ik heb donderdag gebeld..heb met iemand contact gehad heb de Experia Box a12 nu..

Ik heb zijn naam en een code zodat hij mij terug zou bellen als het niet goed is…

Maar wil dit vandaag doen.…

Maar nu kom jij er vandaag mee..

Het probleem is niet weg ..ook niet met de nieuwe Experia Box a12…

Wel is het iets minder maar valt medere keren weg.

Ook het vaste internet naar m'n pc…

 


Moet ik met jou verder gaan...


Goede vraag! Wacht eerst het belletje van mijn collega even af, als ik het goed begrijp zou hij nog contact met je opnemen? Mocht dat onverhoopt tot niks leiden dan kijk ik graag verder voor je!


Nou ik zou bellen..dan kwam er een bericht in zijn mailbox om mij terug te bellen..maar als het goed is staan de gegevens in jullie pc wat er gebeurt is…

 


Wil er wel snel vanaf zijn....hoe sneller hoe fijner


Heb wat gegevens ingevuld naam adres 


Dat je hier snel vanaf wilt zijn, snap ik helemaal! Probeer eerst mijn collega die je hier eerder over hebt gesproken eens te bellen en kijk wat daaruit gaat komen. Ik wil in eerste instantie niet in het vaarwater van mijn collega gaan zitten. Mocht dat niet leiden tot de gewenste oplossing, laat me dit dan weten en dan kan ik alsnog voor je aan de slag gaan Marcel :)


Hallo Jan…

Ik heb vorige week gebeld en een berichtje achter gelaten voor in jou collega's mailbox.…

Zijn nu een week verder nog geen berichten..

Dus bij deze wil ik wel verder met de malaise…

Ik heb een experia box 12 gekregen..

Het probleem is nog steeds daar...


Ha @Marcel ploeger, ontzettend balen dat er geen contact meer met je wordt opgenomen. Mijn excuses hiervoor. Kan je uitleggen wat er precies speelt? Ik begrijp dat je een nieuwe Box 12 gekregen hebt. Die heb je aangesloten op het glasvezelkastje. Heb je die daarna al weer eens twee minuten stroomloos gehad? Je wifi blijft dan wegvallen? Is dat ook het geval bij je bekabelde internet? Je hebt ook al eens gecheckt of alle kabels er nog goed in zitten?


Bedankt voor je privébericht! Goed om te lezen dat je alles al wel geprobeerd hebt. Lijkt me goed dat we een monteur laten komen. Dat kan op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur. Wanneer past jou dit? Ik moet hiervoor wel eenmalig je modem resetten? Kan dit (bijv. i.v.m. thuiswerken) op elk willekeurig moment? Zo nee, kan je het beste toch nog even bellen met 0800-0402 op een moment dat het jou uitkomt. Zo ja, laat het me even weten 🙂.


Oke...neem aan dat die monteur niks gaat kosten..

 


Als de problemen inderdaad aan onze kant zitten, waar ik vanuit ga, dan is dat zeker gratis. Mocht het zo zijn dat het probleem toch ligt aan bijvoorbeeld een extra router die je achter de Experia Box hebt gezet, dan worden er wel kosten in rekening gebracht. De monteur laat dit dan weten. 


Goedemorgen..

Er zitten 2 kastjes aan voor de tv...1x kabel naar pc ..


Nu moet jij een reset doen begreep ik...


Hoi @Marcel ploeger. Ik heb jouw verbinding nog eens doorgemeten en zag dat de verbinding vandaag al 1 keer is weggevallen. Het lijkt mij daarom verstandig om een monteur bij jou thuis langs te sturen. Hij kan dit dan op locatie verder voor jou uitzoeken. Woensdag 24 februari komt er een monteur bij jou langs tussen 10 en 12 uur. Als dit niet uitkomt dan kunnen we deze afspraak altijd nog verplaatsen. Meer informatie vindt je in de sms.