Skip to main content

Om de 5 minuten valt de internetverbinding uit. Alle lampjes op de Experiabox gaan uit behalve het powerlampje. Internet start vervolgens weer op waarna die na 5 minuten weer uitvalt. Op deze wijze is noch TV noch internet te gebruiken. Graag zsm oplossing!!

Probeer de modem eens volledig te resetten. Achterop zit een knopje die je met een paperclip in kunt drukken. 10-15 sec indrukken en dan weer op laten starten. Niet opgelost? Dan is de snelste weg bellen met 0800-0402. De klantenservice zal dan je modem doormeten en wanneer nodig en nieuwe sturen. Deze heb je dan meestal de volgende dag binnen. 


Hi @derijkjes, welkom op ons forum en goed dat je ons aanschrijft. Het is erg vervelend dat de verbinding steeds wegvalt. Ik zie dat @Firestarter al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. :relaxed: Heb je inmiddels contact gehad met een collega, of speelt het probleem nog steeds? Mocht dit het geval zijn, kun je dan vertellen wat je zelf hebt geprobeerd om het probleem op te lossen? Dit om te voorkomen dat we dubbele dingen gaan doen. Zou je daarnaast dan ook jouw profiel zo volledig mogelijk in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer