Skip to main content

Wij ervaren op dit moment een probleem met onze WiFi.  De WiFi verbinding valt vaak weg op de computer van mijn zoon. Als er een andere gebruiker zijn WiFi gaat gebruiken op de boven verdieping dan ziet hij ook een dip in zijn verbinding. Wij hebben alles aangesloten met kabels. Op de bovenverdieping staat een WiFiversterker maar ook dit mag niet helpen. Wij zijn inmiddels 4 monteurs verder, 3 nieuwe expriaboxen en versterkers verder mag nog steeds ervaren wij problemen. Vandaag weer 5 kwartier aan de telefoon gezeten maar nog steeds geen oplossing. Per mail kreeg ik de oplossing om een Wifi versterker te plaatsen (heeft er iemand niet zitten op te letten, die zij er al). We krijgen ook de volgende melding via KPN: 

Het internet op jouw adres
is sneller dan ooit

Goed nieuws! We hebben het netwerk op jouw adres grondig verbeterd. Je kunt nu maximaal genieten van razendsnel en stabiel internet.

 

Wie heeft er wel een oplossing voor dit probleem????

 

Ik zit er over na te denken om alles maar op te zeggen en over te stappen naar een andere provider.

Hoi @SteefWoerden . Welkom op het forum.

Zo te lezen is er al van alles gebeurd. Begrijp ik het goed dat er voor het probleem dat jij beschrijft al verschillende monteurs zijn geweest?

Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven? Dan wil ik graag even meelezen in de tickets.

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Is de verbinding in de woonkamer wel goed?


Inmiddels is er een oplossing (voor zo ver het goed gaat) in de vorm van super Wifi. Ik heb nog geen klachten en ga ervan uit dat het goed blijft gaan