Skip to main content

Beste, 

 

Sinds zijn wij verhuis en maken nu sinds een maand gebruik van KPN, wij hebben de Experia Box v10A. 
 

Op dit moment zijn wij ontevreden over het internet. Het internet valt soms wel 2 a 3x per dag uit! De Experia box staat dan wel een minuut rood te knipperen en gaat dan pas weer over op groen en het internet gaat weer aan. 
 

Nu tijdens het thuis moeten werken ervaren dit als zeer onprettig. Midden in een telefoongesprek wordt de verbinding verbroken omdat we dan opeens geen internet hebben. 
 

dit geldt ook met tv kijken. Het scherm blijft hangen en er komt een Foutmelding.

Daarnaast heb ik al meerdere keren allerlei zaken opnieuw zoals de site het vermeldt, alles opnieuw resetten, alles weer uit en aan doen. 
 

Maar graag zou ik wel een andere oplossing willen krijgen van KPN. Ik betaal volgens mij voldoende om netjes geholpen te worden. De mensen aan de klantenservice zijn netjes en aardig maar die geven de hele tijd aan. Uw verbinding ziet er prima uit vanuit onze kant. 
 

Ik hoor graag van jullie (KPN)!!! 

Natuurlijk moet je netjes geholpen  worden en moet het opgelost worden. Heb je glasvezel of koper?


Geen glasvezel, in de meterkast een telefoonaansluiting van KPN waar het modem is op aangesloten via een netwerkkabel


Hi W, welkom op het forum. 

Dit hoort zeker niet zo. Voor de duidelijkheid: je hele verbinding valt op dat moment weg? Dus ook je televisiesignaal? Gaat het hier om WiFi of via een kabel? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Beste Alex, 

 

Bedankt voor je reactie. Zojuist heb ik alle gegevens ingevuld op mijn profiel. 
 

Wat betreft je vraag:

Ja alles valt weg, zowel tv, wifi en bedraad internet. Ons modem begint rood te knipperen etc. 
 

Ik heb echt van alles geprobeerd (en de standaard dingen ook zoals resetten enz.) 


Dankjewel, het goede nieuws is dat de verbinding zelf goed is. Ik zoek het nu bij de modem en stel voor om deze om te ruilen als je de modem al naar fabrieksinstellingen hebt gereset. Heb je een voorkeur voor een omruilpunt? 


Hi Alex, 

Dankjewel

kan je aangeven wat dan eventueel het probleem is? Ligt het misschien aan de modem versie oid? 
 

Graag dan versturen de Gamma
Houdt dit dan ook in dat ik een andere WIFI code krijg enz? 
 

Even een scenario verder denken. Wat als het probleem zich opnieuw voordoet? 


Ha @wdvansanten, ik verwacht in dit geval echt een hardware probleem. Als het terugzetten naar de fabrieksinstellingen niet helpt, dan is dat dus de reden om 'm om te wisselen. Als we dat doen, krijg je inderdaad andere wifi codes etc. Het probleem zou zich in dat geval niet meer voor moeten gaan doen. Mocht je dit willen, laat je het dan weten? Ik stuur nu nog even geen nieuwe in afwachting van jouw reactie.


W, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.