Skip to main content

Beste Bart, sinds een paar dagen hebben wij thuis ook last van voortdurend wegvallen van het internet. We zijn sinds 9 nov overgestapt op kpn hussel met een internet snelheid van 200/200. Voordien jaren geen probleem

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste Bart, sinds een paar dagen hebben wij thuis ook last van voortdurend wegvallen van het internet. We zijn sinds 9 nov overgestapt op kpn hussel met een internet snelheid van 200/200. Voordien jaren geen probleem

Hallo @Submerged , haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en reset de modem eens.

Gaat het dan beter?

 


Beste JanD, sorry voor de late reactie, nachtdienst. 
ik heb zojuist de glaskast en modem een paar minuten stroomloos gehad en weer opgestart. Nu is het dus afwachten🤷‍♂️. Het valt mij wel op dat de problemen begonnen zijn nadat wij kpn hussel genomen hebben 9 nov. Hieronder twee schermafdrukken van afgelopen nacht. Mijn zoon heeft elke dag online college’s en wegvallen van internet is onacceptabel.

 


Hallo @Submerged , laat morgen s.v.p. even weten of de herstart verbeteringen heeft gebracht.

Heb je een constante verbinding met ecowater.com voor een apparaat omdat deze meldt dat er geen verbinding is?

Werkt je zoon bekabeld of via wifi als hij online les heeft?

 


Hoi Jan, zojuist nogmaals weggevallen. Inmiddels contact gehad met klantenservice en voor morgen een monteur ingepland.


Hoi Jan, zojuist nogmaals weggevallen. Inmiddels contact gehad met klantenservice en voor morgen een monteur ingepland.

Hallo @Submerged ,bedankt voor de update, laat s.v.p. even de (goede) afloop weten.

 


👍🏻Komt goed


Hoi Jan, na een hard reset door kpn al 24 uur storingsvrij en de monteur is geannuleerd. Het lijkt nu goed, maar eerst maar eens een weekje aanzien.