Skip to main content

Sinds kort is Tele2 overgezet naar KPN. Sindsdien veel wegvallend internet. In het afgelopen uur heb ik internet 3-4 keer moeten opstarten. Ik raak een beetje teleurgesteld…

 

Ik heb meerdere malen de snelheid in huis gecontroleerd (heb een benedenwoning van 55M2, met gipsen wandjes..). Bij hercontrole lag t internet er weer uit.

 

Ik zelf heb geen verstand van internet, techniek of andere zaken dus ik hoop dat de KPN mij een oplossing biedt zonder dat ik voor 149euro een Wifi versterker moet kopen….

 

Hallo @Ellen de J en welkom op ons forum!

Ik begrijp dat je een wegvallende verbinding ervaart. Dat is natuurlijk erg vervelend. Allereerst raad ik je aan het modem een reset te geven. Houd er wel rekening mee dat dan alle instellingen weer naar de fabrieksinstellingen gaan. Daarna raad ik je aan onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer.