Skip to main content

Hi,

Zo’n een a twee keer per dag valt onze wifi door het hele appartement eruit. Wij ervaren dit probleem sinds de aansluiting in december. De Wifi Manager check werkt niet, aangezien we deze check alleen kunnen doen als er wel een Wifi signaal is, en dus op dat moment geen probleem. Graag zouden we zien dat het signaal stabiel blijft. Hoe kan dit worden opgelost?

Bedankt,

Martijn

Dat gaat dus niet goed:disappointed_relieved:  Welke type modem heb je en wat is er zoal aangesloten op het modem qua randapparatuur?


Er staat KPN Box 12 op de sticker, is dit het modem type? Anders, het serie nummer is LK20230ME563923. Verder is er niet veel bijzonders aangesloten op de Wifi, twee telefoons, twee laptops en een chromecast. 


Geen tv ontvanger?


Nee, we hebben alleen Wifi inderdaad


Pfff dat is een lastige:wink: Wat gebeurt er met het modem als je uitval hebt? gaan er rode lampjes branden? Start de box opnieuw op?


Dat weet ik zo even niet, ik zal de volgende keer naar de modem kijken als het gebeurd.


@Martijn De Wit welkom op het  forum! Heb je de oorzaak of oplossing nog kunnen vinden?


Hi Thomas,

Nog niet. Ik ben wat minder thuis geweest de laatste paar dagen, dus heb nog niet op het modem kunnen kijken wat er gebeurd op het moment dat de wifi wegvalt.

 


Ik zie niets bijzonders op het moment dat de wifi uitvalt. Alle lampjes branden groen, en het wifi lampje knippert groen. Het lijkt er niet op alsof het modem herstart.


Valt de WiFi in geheel uit of valt de verbinding bij een of meer apparaten weg? Ik weet dat de iPhone 12 generatie hierin een probleem heeft. 


Nee, de wifi in het algeheel valt eruit, op meerdere telefoons en laptops 

 


Bedankt voor je toelichting Martijn, ik zie wel dat de verbinding zaterdag een paar keer weggevallen is maar daarna was het ook weer goed. Ik denk wel dat mijn collega's achter de schermen hier even naar moeten kijken maar die kan ik alleen aansturen op het moment dat het zich voordoet.
Mocht je verbinding nog een keer zo instabiel zijn/wegvallen zou je ons dan eens willen bellen op 0800-0402? Mijn collega's daar kunnen dan met je meekijken en de verantwoordelijke partij aansturen!