Skip to main content

Sinds een week wegvallend en traag internet. WiFi en bekabeld. Tv hapert en Netflix stopt tijdens kijken. We hebben een Experia V10. Na opnieuw opstarten even weer werkend maar niet voor lang. WiFi manager gebruikt maar toevallig was er op dat moment verbinding dus geeft dat een goed resultaat. De Experia ook gereset naar fabrieksinstellingen. Het probleem komt toch weer terug.

Op het moment dat internet werkt goede snelheid down 80,3 en up 128,2

Heb je dit soort dingen in huis?

 


Ja klopt! Dat ding zit er al jaren in. De utp kabel met gele stekker naar de tv ontvanger naar een slaapkamer.


Hoi @Annabonno, ik lees dat jouw verbinding traag is en soms wegvalt, het geldt voor zowel internet als tv. Dankzij Joep weten we dat je ook een Draadloze Verbindingsset gebruikt, dat is handig om te weten. Stel dat je tijdelijk de tv-ontvanger met een kabel aansluit en de verbindingsset ontkoppelt, gebeurt het dan ook? 

Daarnaast heb je je gegevens al in je profiel gezet, top. Zodoende zie ik dat je ook contact met onze klantenservice hebt gehad. Ik zie daarin staan dat je ook een switch met verschillende SuperWifi's aangesloten hebt. Heb je sinds het contact iets veranderd en hoe gaat het nu met de verbinding?


Bedankt voor je antwoord Alexandra. 

Nadat we de verbindingsset uit het stopcontact hadden gehaald was het probleem opgelost. Nu even geen verbinding voor de tv op de slaapkamer. 

We gaan nadenken over wat hier een goede oplossing voor zou kunnen zijn.

 


@Annabonno Geen probleem! We hebben handige stappen om een storing met de Draadloze Verbindingsset op te lossen, een daarvan is het updaten van de software. Dat kan in sommige gevallen goed helpen en lijkt me daarom het proberen waard. Je kunt uiteindelijk ook overwegen om een nieuwe versie van de Draadloze Verbindingsset aan te schaffen, bijvoorbeeld in onze webshop of via de KPN winkel in je buurt. Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd als je de verpakking en kassabon goed bewaart. Als dat niet het gewenste effect heeft, kan je ze binnen die tijd altijd terugbrengen en krijg je je geld terug.