Skip to main content

Het is erg frustrerend elke dag valt meerdere keren de verbinding weg. Dus ook wanneer ik thuis aan het werk ben en ik een gedeelte van de call mis omdat alles weer herstart moet worden. Graag hulp hierbij ik vind dit echt niet kunnen. 

Dag @Cma89 dat is natuurlijk niet zoals het hoort.  Kan je iets meer vertellen over je netwerk? Heb je glasvezel of koper? Valt wifi uit of bekabeld ook, welk modem heb je en wat us er op aangesloten? Graag zoveel mogelijk informatie. 


En wat vertellen de status lampjes (kleuren) op het modem op het moment dat er een probleem is?


Hoi @Cma89 . Welkom op het forum.

Het is na jouw eerste bericht wel angstvallig stil geworden. Kun je de vragen van @Joep1965 en @obelisk  beantwoorden? Dan kunnen we de zaak beter analyseren. 


Elke dag rond middaguur valt de wifi weg. TV is geen probleem. Ik kwam er achter doordat in de grafiek van de opbrengst zonnepanelen en dip, naar 0 zat. Dit duurt ongeveer een half uur.

Het gaat om KPN box 12.

 


Elke dag rond middaguur valt de wifi weg. TV is geen probleem. Ik kwam er achter doordat in de grafiek van de opbrengst zonnepanelen en dip, naar 0 zat. Dit duurt ongeveer een half uur.

Het gaat om KPN box 12.

 

Dat is wel opmerkelijk.  Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?