Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb sinds gisteren een probleem met het wegvallen van het internet en wifi. Het begon gisterochtend en toen heeft de verbinding het de rest van de dag gedaan nadat ik het modem en de NT kast in de meterkast van het stroom heb gehaald en tijdje heb gewacht en er weer terug in gedaan.

 

Vandaag heeft dit helaas niet meer het zelfde effect, het internet blijft wegvallen, is dan na een minuut of 2 weer terug, werkt weer 5-10 minuten en begint het weer van begin af aan. Ik heb alle stappen van het problemen & storingen met internet & wifi wel doorlopen. Heb geprobeerd om het modem via het internet naar de fabrieksinstellingen te zetten, alleen daar heb ik een half uur geduld voor gehad en er gebeurde niks.

Enig idee wat ik nog meer kan proberen? Tijdens het probleem knippert het lampje van het internet constant snel, en het wifi lampje knippert iets minder snel. Dus zowel met wifi als bekabeld internet het probleem (mijn TV (kabel), PC (kabel), HiFi ( kabel), mobiel (wifi)

Heeft u getest zonder dat er iets is aangesloten op het modem?


Hoe bedoeld u? Ik kan niet testen of het internet werkt als ik niet iets via wifi of kabel heb verbonden?


Kan je het modem resetten door een pinnetje in het resetgaatje te doen tot power uitgaat?


Het is inmiddels gelukt om het modem via het internet te resetten maar dat heeft geen effect gehad, heb misschien half uurtje internet gehad voordat het weer er uit ging, zal eens kijken of het fysiek resetten een verschil maakt


Hallo @RJB_ , mocht je de boel toch niet aan de praat krijgen, bel dan 0800 0402, voor storingen (geen internet) 24/7 bereikbaar.

 


Heb je een Switch aangesloten op het modem?


Heb je een Switch aangesloten op het modem?

Nee, kabel vanuit het NT kastje gaat rechtstreeks naar het modem en vanuit het modem heb ik de rest aangesloten.

Heb nu het modem fysiek gereset, kijken hoelang deze het nu gaat volhouden


Het fysiek resetten van het modem heeft ook ongeveer een half uurtje plezier opgeleverd. Nu weer terug naar random wegvallend internet


Als ik eerlijk mag zijn,Ik zou naar een KPN Winkel gaan en een Experia box v10 vragen.

Dat is een goed modem over het algemeen en ik ben er van overtuigd dat dat je probleem gaat oplossen.Maar de 100% garantie geef ik niet.

Als je naar de winkel gaat,Neem dan de BOX12+adapter mee.


Hallo @RJB_ , mocht je de boel toch niet aan de praat krijgen, bel dan 0800 0402, voor storingen (geen internet) 24/7 bereikbaar.

 

Ik heb net gebeld alleen de computer vertelde mij alleen dat ze mijn modem gingen resetten, (wat ik zelf al een paar keer heb geprobeerd) Kan ik ook nog een levend persoon aan de lijn krijgen, of moet ik daarvoor tot morgen wachten?


Hallo @RJB_ , mocht je de boel toch niet aan de praat krijgen, bel dan 0800 0402, voor storingen (geen internet) 24/7 bereikbaar.

 

Ik heb net gebeld alleen de computer vertelde mij alleen dat ze mijn modem gingen resetten, (wat ik zelf al een paar keer heb geprobeerd) Kan ik ook nog een levend persoon aan de lijn krijgen, of moet ik daarvoor tot morgen wachten?

Ja,Zeg dan´ik wil een medewerker spreken´


Goedemorgen @RJB_, welkom op ons forum!
Heb je inmiddels nog een oplossing kunnen vinden?

Als je wilt kijk ik graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@martijn197108 zowel in de winkel, aan de telefoon of hier kunnen we geen modem naar keuze opsturen. Het heeft dan ook geen nut om te vragen naar een specifiek type.


Goedemorgen @RJB_, welkom op ons forum!
Heb je inmiddels nog een oplossing kunnen vinden?

Als je wilt kijk ik graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@martijn197108 zowel in de winkel, aan de telefoon of hier kunnen we geen modem naar keuze opsturen. Het heeft dan ook geen nut om te vragen naar een specifiek type.

Ik heb zondagavond nog iemand aan de telefoon gehad en die ging een lijnmeting (als ik het goed begrepen heb) uitvoeren.

Daarna ben ik maandag gebeld dat het weer stabiel was, en tot zover heb ik geen last meer van het wegvallen (de verbinding was zondag volgens de technische dienst meer dan 100 keer weggevallen).

Dus waar het nu aan heeft gelegen, geen idee eigenlijk. Hoop dat het niet meer voorkomt in ieder geval.


Goedemorgen @RJB_

@martijn197108 zowel in de winkel, aan de telefoon of hier kunnen we geen modem naar keuze opsturen. Het heeft dan ook geen nut om te vragen naar een specifiek type.

Uhmm...in de winkel kunnen ze natuurlijk op de doos kijken en een v10 zoeken…

Ook kunnen medewerkers een logistiek verzoek indienen.