Skip to main content

Sinds begin van mijn internet en tv abonnement meerdere malen per dag kort weg vallend internet van een paar seconden, hier door valt de WiFi weg en tv 

tijdens telefonisch contact zagen ze dit ook terug in de modem hierna

2 x een monteur voor langs geweest maar geen oplossing ( v12 router vervangen) geen effect

2e monteur gaf aan dat het een bekend probleem is bij deze modem en ik beter een andere router kan nemen maar deze ondersteund mijn ring apparaten (2,4) niet dus zag ik daar van af.

Ik vind het erg vervelend dat dit vanaf het begin van mijn abonnement al zo is en er dus geen passende oplossing is.

 

ik ben op zoek naar een Sim Only maar aangezien mijn thuis abonnement zo verloopt heb ik hierdoor geen vertrouwen bij kpn 

Hoi @Jason95, als de volledige verbinding wegvalt is dat inderdaad erg vervelend! Er is al wel aan gewerkt dus, maar nog zonder oplossing. Wat het probleem precies is kan ik niet uit je bericht halen en doordat er geen gegevens op je profiel staan kan ik er ook niet meer over zien.

Bij een wegvallende verbinding is het vaak het beste om ons te bellen (0800-0402), via die weg kan een collega meekijken op het moment dat de verbinding er niet is. Via het forum kunnen we alleen achteraf kijken en dan is vaak niet meer te zien wat er aan de hand was.


Bellen op het moment dat de WiFi weg valt word moeilijk want het is meerdere keren per dag slechts enkele seconden. Bellen heeft geen nut want er zijn al 2 monteurs geweest die het dus niet opgelost krijgen. 
 

einde van het contract ben ik gewoon weg 


We denken graag met je mee om het beter te maken @Jason95, maar dat kunnen we niet zonder jouw hulp. Soms is een storing niet direct te vinden en kan het meer handelingen nodig hebben. Als de tv ook wegvalt lijkt het in ieder geval niet de Wifi die het probleem is, dan is er meer. Wat precies kan ik niets over zien of zeggen, zoals ik al zei kan ik niets zien zonder gegevens op je profiel.