Skip to main content

Zou graag de oude modum vervangen willen hebben naar de V10a is dat mogelijk? 

En hoe kan ik dat dan regelen?

Hallo @Willie69 , welk merk en type(nummer) modem heb je nu?

Een modem dat niet defect is wordt niet vervangen door KPN.

Vervanging alléén bij een defect of als de modem niet meer aan de technische eisen van KPN voldoet.

 


Experiabox v8

Arcadyan  welk nummer is het type nummer zie zoveel getallen achterop dat ding?


Astoria networks VGV7519

Dit mischien 


Hallo @Willie69 , V8 is genoeg.

Wat voor concrete klachten heb je met het modem en wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen?

 


Storing op beeld wegvallend internet, ondanks dat ik glasvezel heb is het niet optimaal 


Hallo @Willie69 , haal zowel het glasvezelmodem als de V8 eens van de stroom.

Wacht minimaal 2 minuten en zet eerst de glasvezelmodem weer op stroom en wacht totdat deze volledig in bedrijf is en zet dan de modem weer aan en wacht ook totdat deze weer volledig in bedrijf is.

Gaat het nu beter?

 


Dit heb ik al zo vaak gedaan,  maar is altijd maar tijdelijk


Hallo @Willie69 , wacht dan de reactie van een moderator af of voor een snelle(re) reactie bel of chat even.

Succes.

 


Wat is het merk van uw tv ontvanger? Toch niet Motorola? En is die met de originele witte kabel met gele stekkertjes verbonden met de Experiabox? Zonder dat er verder iets tussen zit?


Hoi @Willie69, een V8 is inderdaad nog een modem dat we actief gebruiken. Maar je zou geen last moeten hebben van wegvallende diensten. Dus daar wil ik dan ook graag met je naar kijken. Vul dan ook je forumprofiel in, en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Dan kan ik hier de boel nakijken en doormeten.


Je hebt nog niet weer gereageerd, Willie. Ik ga ervan uit dat je verder contact hebt gehad hierover. Mocht je nog hulp nodig hebben, reageer dan hier alsnog en vul je forumprofiel in.