Skip to main content

Nu al een paar weken last van wegvallend internet en wifi.

tv geeft dan ook foutcode aan.

Controle gedaan via service tool en die geeft aan dat er geen probleem is!

Bij storing knippert het groene lichtje op modem bij internet en wifi

 

 

Hoi @tilton. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw internet en tv verbinding soms wegvalt. Welke foutcode krijg je precies te zien op jouw tv? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen? 

Verder geef je aan dat er ook problemen zijn met jouw wifi verbinding. Gebeurd dit op het moment dat je een foutmelding te zien krijgt op jouw tv-ontvanger? Laat je je gegevens achter in je profiel


Hoi @tilton. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw internet en tv verbinding soms wegvalt. Welke foutcode krijg je precies te zien op jouw tv? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen? 

Verder geef je aan dat er ook problemen zijn met jouw wifi verbinding. Gebeurd dit op het moment dat je een foutmelding te zien krijgt op jouw tv-ontvanger? Laat je je gegevens achter in je profiel

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer