Skip to main content

Al weken problemen met wegvallend internet, zowel bekabeld (computer/tv) als wifi (mobiel). Al heel vaak de stortingtools van kpn gebruikt, modem en apparaten gereset etc.etc. Wat kan ik nog meer doen?
Heb geen wifi versterkers.

Balen zeg @peter254 🙁

Als de hele verbinding wegvalt, kan het zijn dat er iets met je modem niet helemaal goed is, of met de manier waarop je modem aan is gesloten op het is/ra punt (de KPN aansluiting in de muur) of je glasvezelaansluitpunt. Ook bestaat de kans dat er ergens onderweg naar je huis iets mis gaat met de kabels, of in de KPN centrale.

Je hebt het modem al gereset begrijp ik, en dat heeft niet voor verandering gezorgd. Hoe heb je hem aangesloten op de het is/ra punt of je glasvezelaansluitpunt? Is dat door middel van 1 rechtstreekse kabel? Of kom je onderweg nog andere kastjes of apparaten tegen? Zo ja, zou dan willen kijken of de verbinding wel helemaal goed blijft, als je er voor zocht dat er 1 rechtstreekse kabel van de KPN aansluiting, naar het modem loopt? Als je glasvezel hebt, zou je dan ook het glasvezelaansluitpunt even willen resetten door hem een minuut of 3 van de stroom af te halen?

Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan meet ik je lijn vanaf onze kant door, om te zien of ik daar wellicht gekke dingen tegenkom!


Ik heb geen reactie meer van je gezien @peter254, heb je het probleem via een andere weg op kunnen lossen of kan je mijn hulp hier nog bij gebruiken? Hoor het graag!


Besten, ik ben een paar dagen afwezig. Zodra ik thuis ben, check ik eea en bericht ik u. Groet Peter. 


Helemaal prima @peter254, ik hoor het wel als je het er aan toe hebt 🙂