Skip to main content

Mijn internet valt sinds de laatste tijd regelmatig weg. Dit is een euvel van de laatste tijd. Ik heb een Experia V10a en heb de regelmatig gereboot en geresetaar zonder blijvende positief resultaat. Nou heb ik ook via de KPn storing site de hulptool gebruikt, maar deze kon geen problemen vinden? Kunt u mij verder helpen?

Goedenavond @Yassir, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Kan wel even duren eer ze aan uw topic toekomen.


Bedankt voor je gegevens @Yassir, ik heb de lijn uitgelezen en twee dingen vallen mij op. Je modem is de afgelopen dagen ontzettend vaak weggevallen! Dat duidt inderdaad op een probleem in ofwel je aansluiting of de experiabox.
Mijn systeem geeft echter ook aan dat het vandaag goed lijkt te gaan. Nou is er natuurlijk de kans dat het straks weer wegvalt maar het systeem kijkt altijd alleen naar de huidige dag.
Omdat een reactie hier via het forum soms even op zich kan laten wachten wil ik je eigenlijk vragen om hierover eens met ons te bellen op 0800-0402 op het moment dat je modem vaak wegvalt. Mijn collega's daar kunne dan meteen even met je meekijken!