Skip to main content

hebben thuis de Experiabox V10,  elke dag valt meerdere keren per dag het internet weg en branden rode lampjes op de box. Meestal duurt dit enkele minuten per keer. vanavond is het zelfs 5 x 6 keer in een uur. Al meedere keren de Wifi manager geprobeerd, maar geen verbetering daarna - ook box al diverse keren gereset. wie weet een oplossing want dit is zo frustrerend 

Hallo @GonnyB, oei dit klinkt niet al te best. Op deze manier kun je niet fatsoenlijk internetten. Merk je dan ook dat eventueel televisie en/of telefonie stopt met werken? Het snelste heb je voor deze problemen een oplossing, door een medewerker mee te alten kijken op het moment dat de lampjes rood gaan branden. Mijn collega's zijn bereikbaar voor storingen 24 uur per dag, 7 dagen in de week, via het gratis nummer 0800-0402. 

Via het forum kan ik je helpen uiteraard, gaat wel iets minder snel dan direct contact met de klantenservice. Wil je via het forum werken naar een oplossing, vul dan jouw profiel in en geef even een seintje in dit topic.  

 


Hallo Jeroen,

 

wil graag via forum verder - heb mijn profiel ingevuld 

 

bedankt alvast voor het meezoeken naar een oplossing 


Hallo @GonnyB, ga ik via deze weg hopelijk snel van de problemen afhelpen. Vanwege de rode lampjes die regelmatig ziet op de Experiabox, gaan we deze vervangen. Alle info over de vervanging ontvang je per sms. Morgen kun je een nieuwe modem verwachten. 


Hallo Jsroen, bedankt voor de snelle reactie. Ga het modem morgen ophalen bij de Spar. Hoop dat het de oplossing is, ga het in ieder geval proberen. Laat nog wel weten of het met de nieuwe kast beter gaat. Alvast bedankt en fijne dag. Gonny


Spreken we dat af @GonnyB, hoor graag de uitkomst! 


Hallo Jeroen,  heb het nieuwe modem nu bijna een week in gebruik - ontvangst is een heel stuk verbeterd - in vergelijk met voorheen valt de verbinding nu nog maar 2 a 3 keer per dag weg - meestal 's-avonds.  Als er geen verbinding is, is het gelukkig iedere keer maar kort . Zijn hier in vergelijking met voorheen al heel gelukkig mee.  Super bedankt voor de snelle hulp .