Skip to main content

Ik wordt helemaal gek van het gedoe met het internet hier!

Ben net verhuisd, de monteur heeft alles niet geheel probleemloos voor ons aangesloten, maar alles leek te werken! Ook de superwifipunten (en dus ook de tv boven) branden groen en alles deed het! Tot een week later toen begonnen de problemen

We hebben nu steeds haperend internet en moeten als we tv willen kijken (die overigens bedraad is aangesloten) steeds het internet resetten, dat lijkt me toch niet de bedoeling

Boven op de slaapkamer brandt het superwifi ding inmiddels geel en hapert het internet ook steeds en op zolder hebben we helemaal geen ontvangst en al zeker geen 200mb waar ik voor betaal het is om te janken, mijn man wil al overstappen naar een ander omdat het na verschillend contact maar niet opgelost lijkt te kunnen worden

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Daan112, wat frustrerend dat de verbinding niet goed werkt sinds je bent verhuist, ondanks dat een monteur het voor jullie aangesloten heeft. Goed dat je een seintje geeft!

Welke Experia Box heb je? Vallen er lampjes uit wanneer internet en of de tv haperen of uitvallen? Ben je aangesloten via koper of glasvezel? En heb je de Experia Box al gereset (volgens stap 2)? Dat helpt in veel gevallen goed, ik ben benieuwd of dat nu ook het geval is. Krijg je daarnaast ook een foutmelding te zien tijdens tv kijken, wanneer ‘ie ermee stopt?


Beste Alexandra

Ik heb samen met 1 van uw collega's via de telefoon diverse stappen genomen om weer goed internet te krijgen (waaronder een reset) ze vertelde dat in de tijd dat wij aan het verhuizen waren er een grote update had plaatsgevonden en ook die heeft ze geupdate!

Ik heb mijn pc nu bedraad aangesloten en dan kloppen de snelheden ook niet 

De downloadsnelheid is 85, 4 bedraad (terwijl ik een abonnement heb van 200mb)en de uploadsnelheid is 246,7 zo raar dat hoort normaal andersom te zijn!

We hebben glasvezel en de monteur moest in onze meterkast een nieuw kastje plaatsen omdat degene die er hing niet goed was! We hebben een experiabox v10a


@Daan112 Goed dat je (met telefonische hulp van mijn collega) al een en ander hebt geprobeerd, en dat je de snelheid ook via een kabel hebt getest. Bekabeld geeft altijd het beste weer hoe het daadwerkelijk met je verbinding gaat. Dat ziet er inderdaad niet uit zoals het zou moeten. Vul je ook je gegevens in je forumprofiel in, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en de verbinding voor je nakijken.


Hallo Alexandra

Bedankt voor het bericht!

Ik heb de gegevens ingevuld!

Graag hoor ik van u wat we kunnen doen om het wel goed voor elkaar te krijgen (en ook hoe we het internet op zolder kunnen verbeteren) groetjes


@Daan112 Super, dankjewel. Ik heb je gegevens erbij gepakt en de verbinding nagekeken. De verbinding valt geregeld weg, zoals je zelf al beschreef werkt het niet zoals het zou moeten. Daarom heb ik een nieuw modem voor je aangevraagd. Je kunt jouw modem vanaf morgen 4 september omruilen op het servicepunt in jouw buurt. Dat betekent dat je je huidige modem + stroomadapter daar in een doosje inlevert en het nieuwe meteen mee krijgt. Ik stuur je alle details toe in een privébericht.

Ik hoor graag of alles is gelukt, en hoe het daarna met je verbinding gaat!


Beste Alexandra

 

Bedankt voor de moeite!

Ik hoop dat het daarna goed gaat komen! Ik laat het weten


@Daan112 Graag gedaan! Ik verwacht dat het nieuwe modem de verbinding goed zal doen, maar hoor dat natuurlijk graag van jou 🙂 Laat maar weten of alles is gelukt en hoe het met je verbinding gaat.


Tot nu toe doet het internet het weer goed gelukkig!

Bedankt voor je hulp