Skip to main content

hallo..ik heb altijd de v8 gehad  .. nu de box 12   alleen maar uitvallen ..hoe kunnen zoon product op de markt brengen als ze geen oplossingen hebben voor het probleem??????

Hoi @marcel1963 malden ,

Heb je glas of koper?

En heb je een switch of DVS?

Wil je het modem eens resetten?:

 


Mogelijk staat er op deze Box12 nog de volgende softwareversie SGEJ10000448, Deze kon ongewenste verbrekingen veroorzaken Inmiddels is er een update beschikbaar. Het is het beste om een Reset te doen met een paperclip bij het reset gaatje waardoor het modem geforceerd word om deze op te halen. 


Hallo. ik heb de serial……….. LK  21 303 ME 55++++is die wel goed??


Beste @marcel1963 malden, welkom! Wat jammer om te lezen dat je verbinding steeds wegvalt! Het klopt wat hierboven gezegd wordt: het is goed om even te controleren of je de nieuwste firmware hebt. Dat kan je doen door in te loggen op de Box 12 en dan klikken op ‘my modem’ en daar zie je dan de ‘software version'. Als deze eindigt op -516, zit je goed. Anders zou je via het tabje ‘maintenance’ kunnen kiezen voor ‘factory settings reset'. Dan haalt ‘ie de juiste firmware op. Als je deze al wel hebt: wat ervaar je dan precies? Valt de wifi weg of het bekabeld internet? En heb je ook interactieve tv? Valt die dan ook weg?


ok ik heb het goede nummer  groetjes


alles loopt goed

 


Top! Hou het dan nog even in de gaten of je de aankomende dagen nog steeds wegvallend internet hebt. Mocht dat wel zo zijn, laat je het hier dan nog even weten? We denken graag met je mee.