Skip to main content

Goedendag, er is bij ons glasvezel aangelegd van glasvoornop, kan hierbij een kpn glasvezel abbonement op aangesloten worden zoja waar kan ik de afspraak daarvoor maken, 3 maanden geleden is er bij ons internet aangesloten op het kopernetwerk en hebben we last van wegvallend internet, zowel wifi als bedraad, ik heb de kpn site al geprobeerd en een handmatige reset gedaan, we hebben de exp box 10, mvg jacob. 

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

 

Kpn levert volgens de site van glasvoornop (nog) niet over dat glasvezelnetwerk.  Ik raad je aan om de klantenservice van kpn te bellen.  0800-0402.  Zij kunnen dan meteen met je meekijken. 


Hi @JJsmitje, welkom hier. 

KPN levert inderdaad nog niet via Glasvoornop. Heeft er wel iemand van ons al gekeken naar de oorzaak van de verbrekingen in je verbinding? 


Hey@Alex_P,  Nou dat is jammer zeg, nee niemand heeft nog gekeken, heb zelf al me kennis al geprobeerd en niks heeft geholpen, het enigste dat me opviel is dat het lichtje van de internet ports niet brand maar heb dan gewoon internet, denk een fout in de exp box?

 


@JJsmitje, excuus voor mijn late reactie, ik was een paar dagen vrij. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kan ik in ieder geval meekijken. 


@Alex_P geen probleem, profiel aangevult. 


@JJsmitje, dankjewel. Ik meet gelijk een slechte lijn op je adres dus ik heb een melding aangemaakt voor onze technische mensen. Deze wordt in de loop van volgende week opgepakt, ik verwacht morgen of dinsdag. Wacht dit dus even af en hou je telefoon in de gaten mochten ze met je willen bellen of een afspraak willen maken. 


Glasvoornop is overgenomen door Delta. 


Glasvoornop is overgenomen door Delta. 

Gm Henk, dankjewel voor de reactie, betekent dit dat glasvezel er aan komt? Of er zelfs al is?, hoor graag terug mvg, Jacob.


Als het goed is, is de afgelopen 2 jaar in alle dorpen glasvezel aangelegd door glasvoornop.nl. Eerst deed kpn daar nog aan mee, maar na de eerste twee dorpen haakten ze af. Nu heeft Delta dat dus overgenomen en is de kans dat kpn diensten op dat netwerk gaat aanbieden tot ongeveer 0 geslonken. Dus in de resterende dorpen zijn de diensten van kpn alleen via het oude kopernetwerk beschikbaar. Voor glasvezel moet je overstappen naar een provider die over het netwerk van Delta mag leveren.Â