Skip to main content

De wifi valt weg of helemaal niet beschikbaar ondanks het wifilogo zichtbaar is met een uitroepteken, plus supertraag internet. Dit is een tijdje aan de gang maar dat van die uitroepteken is sinds kort. Veelvuldig de manager-tool gebruikt maar dat gaat niet meer als er GEEN WIFI is. Daarvoor had ik een tijdje wifi met heel af en toe het uitroepteken. Ik heb contact gehad via messenger met KPN en gebeld. Dat hielp ook wel maar sinds afgelopen zondag 26-07 en gisteren 28-07 na gebeld te hebben, kunnen die kanalen ook niets doen. Als het werkt is de snelheid perfect, maar als niks werkt heb je geen moer aan die wifi. Het kookpunt is bereikt en zorg voor een oplossing voor dat ik na jarenlange kant zijn ergens anders een oplossing ga zoeken, andere provider dus. Maar dat wil ik graag verkomen. 

Ik heb het gezien,  bedankt en zal ik doen


De monteur is geweest en zei dat de experia box goed werk en een kanaal veranderd. Dat ging een dag goed en het is weer kommer en kwel.


Oh nee. :-(  Ik vrees dat ik dan weinig opties meer hebt.

Misschien kun je zelf nog een kanaal aanpassen? Als het heel druk is in jouw omgeving (veel andere wifi signalen) kan dit behoorlijk storen. 


Via het Forum erachter gekomen dat je op de router de kanalen op automatisch kan zetten en heb dat gedaan.  Eens kijken of dit werkt


Nou ik heb het gehad met die Experiabox v10a en ben bijna op het punt gekomen om het uit raam te flikkeren, maar ik kan me nog inhouden wegens bruikleen. Alle denkbare oplossingen die er zijn uitgeprobeerd, ge-chat met kpn, gebeld met kpn, monteur langs geweest, het hele forum gelezen. Dus stuur een nieuwe of ik ga naar een andere provider.

Goedenavond 


En voor dat geld wil ik kwaliteit, zoals het was 


Erg jammer dat het nog steeds zo slecht werkt. Als zelfs de monteur het ter plekke niet kan oplossen, is het voor mij, op afstand, helemaal een opgave.

Ik wil best proberen om die v10a om te ruilen. Je krijgt er dan een andere v10a voor terug. Het kan natuurlijk zijn dat je huidige model kuren heeft. Hoewel ik had verwacht dat de monteur dit ook wel opgemerkt zou hebben.

Laat maar weten of je hier voor voelt. 


We kunnen dat proberen, een tweede kans. Alleen ben ik op vakantie en volgende woensdag weer terug. 

Die monteur zag niets vreemds.

Met vriendelijke groet. 


Geef me even een seintje op maandag? Dan zorg ik dat we die omruil er dan inzetten en blijft het pakje niet te lang liggen bij het PostNL punt. 


Dat zal ik doen, bedankt