Skip to main content
Vraag

Wegvallend internet tot helemaal geen internet beschikbaar

• July 29, 2020
  • 35 reacties
  • 570 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

35 reacties

• Auteur
  • Topper
  • August 10, 2020

Ik heb het gezien,  bedankt en zal ik doen

• Auteur
  • Topper
  • August 20, 2020

De monteur is geweest en zei dat de experia box goed werk en een kanaal veranderd. Dat ging een dag goed en het is weer kommer en kwel.

Erwin van KPN
Moderator

Oh nee. :-(  Ik vrees dat ik dan weinig opties meer hebt.

Misschien kun je zelf nog een kanaal aanpassen? Als het heel druk is in jouw omgeving (veel andere wifi signalen) kan dit behoorlijk storen. 

• Auteur
  • Topper
  • August 22, 2020

Via het Forum erachter gekomen dat je op de router de kanalen op automatisch kan zetten en heb dat gedaan.  Eens kijken of dit werkt

• Auteur
  • Topper
  • August 23, 2020

Nou ik heb het gehad met die Experiabox v10a en ben bijna op het punt gekomen om het uit raam te flikkeren, maar ik kan me nog inhouden wegens bruikleen. Alle denkbare oplossingen die er zijn uitgeprobeerd, ge-chat met kpn, gebeld met kpn, monteur langs geweest, het hele forum gelezen. Dus stuur een nieuwe of ik ga naar een andere provider.

Goedenavond 

• Auteur
  • Topper
  • August 23, 2020

En voor dat geld wil ik kwaliteit, zoals het was 

Erwin van KPN
Moderator

Erg jammer dat het nog steeds zo slecht werkt. Als zelfs de monteur het ter plekke niet kan oplossen, is het voor mij, op afstand, helemaal een opgave.

Ik wil best proberen om die v10a om te ruilen. Je krijgt er dan een andere v10a voor terug. Het kan natuurlijk zijn dat je huidige model kuren heeft. Hoewel ik had verwacht dat de monteur dit ook wel opgemerkt zou hebben.

Laat maar weten of je hier voor voelt. 

• Auteur
  • Topper
  • August 25, 2020

We kunnen dat proberen, een tweede kans. Alleen ben ik op vakantie en volgende woensdag weer terug. 

Die monteur zag niets vreemds.

Met vriendelijke groet. 

Erwin van KPN
Moderator

Geef me even een seintje op maandag? Dan zorg ik dat we die omruil er dan inzetten en blijft het pakje niet te lang liggen bij het PostNL punt. 

• Auteur
  • Topper
  • August 26, 2020

Dat zal ik doen, bedankt