Skip to main content

Hi, wij zijn sinds 1 wk aangesloten op glasvezel en weg bij ziggo. Sindsdien alleen maar problemen.

internet heeft nog geen dag goed gewerkt. WiFi en bekabeld valt constant uit.

sonos werkt bijna helemaal niet meer.

wij hebben een zwarte kpn box met 3 wifiboosters. 
 

glasvezel kastje is vervangen, zit nu al sinds gisteren weer te wachten op een belletje om een monteur te laten komen. Gaat helaas ook niet makkelijk. heel veel spijt nu 
 

 

Hoi @Brennetje, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt als alles niet werkt zoals verwacht. Als ik je verhaal lees begrijp ik dat er al een monteur is geweest. En nu staat er nog weer een melding open bij de Technische Dienst? 

Ik kijk graag eens mee, zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik even mee. 


Hi, ik heb mijn profiel aangevuld!

Bedraad internet valt nog steeds weg. Sonos valt ook constant binnen een half uur uit.

ik heb een zwart internet kastje met WiFi boosters


Als je de Sonos een tijdje niet gebruikt en los koppelt, werkt het dan misschien beter?


Ik heb even meegekeken. Ik zie dat je KPN Service+ hebt als onderdeel van jouw abonnement. Ik wil je aanraden om morgen vanaf 08.00 uur even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega de situatie met je doornemen.