Skip to main content

Hallo.

wij hebben veel problemen met WiFi wat ineens wegvalt voor een paar minuten en er daarna weer is. Maar dit instabiele WiFi zorgt voor veel problemen bij thuiswerken als je net in een Zoom gesprek zit. Ook mijn zoon kan zo moeilijk zijn huiswerk maken.
We hebben al héél vaak de KPN manager gedaan. Daardoor diverse malen het modem gereset, kanaal veranderd enz. Hielp niet. Diverse keren contact met de klantenservice gehad. Monteur langs gehad en vorige week 2 super WiFi versterkers geïnstalleerd die aangeven dmv groene lampjes goed te werken. 
Wij weten het niet meer. Volgens ons ligt het probleem nu niet meer achter de voordeur, maar vóór de voordeur. Het geleverde signaal. Wat moeten we nu doen????

Welke experiabox heb je veranderen de lesjes van kleur bij uitval? Werkt het bekabeld wel goed? Gebruik je dit soort dingen? 

 


Ha Joep1965

we hebben experia box V10. We gebruiken niet van die bovenstaande dingen. Bekabeld internet is ook belabberd. Valt ook vaak uit. Ook de tv die bekabeld doet het soms ook niet of loopt vast. Of de ledjes van kleur veranderen heb ik nog niet op gelet. Wel dat bij de super WiFi apparaten de lampjes gewoon groen blijven als het signaal wegvalt.


Ha Joep1965

we hebben experia box V10. We gebruiken niet van die bovenstaande dingen. Bekabeld internet is ook belabberd. Valt ook vaak uit. Ook de tv die bekabeld doet het soms ook niet of loopt vast. Of de ledjes van kleur veranderen heb ik nog niet op gelet. Wel dat bij de super WiFi apparaten de lampjes gewoon groen blijven als het signaal wegvalt.

 

Wat voor signaal komt er binnen bij jullie? Kan je als het goed is zien wanneer je inlogt op je modem. Ook kan je hier volgens mij zien of je veel ruis hebt op je lijn (indien geen glasvezel). Kan je ook meteen uitsluiten of het voor of na je voordeur is. Wat zegt verder een speedtest als je een PC direct bekabeld hebt aangesloten op de modem?


Ik heb ingelogd op het modem maar geen idee waar ik kan vinden wat voor het signaal er bij ons binnen komt.

we hebben glasvezel.

de Speedtest bekabeld geeft ongeveer dezelfde resultaten als via WiFi. Op zich goede download en upload en dan ineens niks en dan kan je ook niet meten...


Zo, voor de zoveelste keer vandaag weer weggevallen WiFi...😔

lampjes op modem blijven gewoon allemaal groen branden net als op onze super WiFi punten

om GEK van te worden!!!


Er gaat duidelijk iets niet goed. Is die uitval bij alle apparaten? Heb je de herstelknop al gebruikt die op de v10 zit?


Ja, heb ik ook al gedaan.

heb net het glasvezelkastje ook nog eens opnieuw opgestart door 2min de stroom er vanaf te halen. Was nog een tip van de KPN die ik vandaag maar weer eens gebeld had. Helaas weer zonder gewenst resultaat.


Ik ben bang dat er een monteur aan te pas moet komen. Een medewerker gaat binnenkort reageren en je lijn doormeten.  Helaas is het druk dus het duurt een paar dagen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


@Frouk80, irritant zeg die wegvallende Wifi. Hiervoor is een monteur geweest. Mochten er weer problemen zijn, laat het dan vooral weten. 


Inmiddels zijn we weer twee monteurs verder en nu is er een kaart vervangen in het verdeelstation van hun zelf. Het probleem lag inmiddels niet meer achter de voordeur maar ervoor.
Hopelijk is het nu goed...🤞


Dat hoop ik zeker ook. Mocht je toch nog weer problemen ervaren, laat het dan vooral weten, dan moeten we nog verder zoeken, maar hoop echt dat dat niet meer nodig is.