Skip to main content

Sinds gisteren hebben we problemen met internet en wifi. Of beter gezegd: regelmatig geen internet en wifi. Gisterenavond deed alles het weer, maar vanmorgen weer niet. Nu weer wel, maar het oranje lampje bij service blijft knipperen. Gisterenavond bij het bekijken van een opname, stopte het programma een paar keer. Alles reageert ook erg traag. Graag een oplossing.

Gisterenavond alles goed, terwijl het oranje lampje brandt. Vanmorgen weer geen verbinding.


Inmiddels stekker eruit gehad en ook gereset ( met de reserknop en op afstand) maar nog steeds brandt het lampje en heb ik geen verbinding.

 

 


Bellen met de klantenservice 0800-0402 is het beste. Het nummer is gratis. 


Via dit forum ben ik altijd goed geholen


Kan ook maar de wachtijd is ca 3 dagen  en een oranje lampje is toch vaak een probleem tussen het modem en de centrale. 


Toch maar gebeld en kan het modem omruilen bij een KPN winkel. Hartstikke mooi!


Helaas met nieuwe modem hetzelfde probleem. Nu maar een afspraak gemaakt met een monteur.


Hoi @Kaatje19700. Wat vervelend dat een nieuw modem het probleem niet heeft verholpen. Ik zie inderdaad dat er morgen al een monteur bij jou langs komt. Laat je ons weten hoe het afloopt?


Zal ik doen


Monteur is geweest, maar het ligt dus niet aan ons. Waarschijnlijk is er met het graven voor glasvezelkabel een kabel van de KPN beschadigd. Hij heeft nu 1 kabeltje waar sluiting in zat eruit gehaald, zodat het stabieler is en dat werkt wel. Volgende week wordt er gemeten om te kijken waar de beschadigde kabel zit. 


Bedankt voor jouw terugkoppeling @Kaatje19700. Wat vervelend dat een beschadigde kabel dit veroorzaakte, wel fijn dat de monteur het probleem heeft kunnen verhelpen voor nu. Ik hoop dat de beschadigde kabel zo snel mogelijk wordt herstelt. 


Hallo @Vikash ,

Helaas is het probleem nog niet opgelost. Dinsdagochtend is er iemand geweest om de boel door te meten. Het probleem lag niet bij ons, dus hij is (denk ik) ergens in de straat bezig geweest. Het is nu vrijdag en nog steeds hebben wij internet op de halve snelheid. De andere kabel geeft nog steeds storing.

Ik krijg ook helemaal geen terugkoppeling wat het probleem nu is en wanneer ze denken dat het opgelost is. En we zijn inmiddels 2 weken verder.


@Kaatje19700 Wat vervelend dat je nog geen terugkoppeling hebt ontvangen. Ik heb het voor je nagekeken, ticket staat nog steeds open hiervoor. Dat betekend dat ze nog aan dit probleem werken. Ik verwacht dat je pas een terugkoppeling ontvangt wanneer het probleem is verholpen. Ik heb jouw laatste bericht wel doorgegeven aan de achterliggende afdeling. 


Hallo @Vikash dank je wel voor je reactie. Ik wacht nog even af.