Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds een week of drie hebben we regelmatig dat het internet wegvalt. Tv doet het dan nog wel. Na meermaals de Wifi manager te hebben uitgevoerd blijft dit probleem zich voordoen. Het ene moment alles prima , ander moment ligt het er weer uit. 

Wat is hier op korte termijn aan te doen. Dit wordt steeds frustrerender en is niet de service die ik verlang.

Wat is er zoal aangesloten op het modem? Welk type modem heb je? Gebruik je dit soort dingen?

 


Ik heb de Experiabox v10 en 2x een wifi versterker aangesloten 


Dan zou je zeggen wat kan er mis gaan. Verder id er dus niets aan gesloten.  Heb je glasvezel of koper? Is het alleen Wi-Fi Wat uitvalt of ook de bekabelde pc of laptop?


We hebben nog geen glasvezel dus koper. Het is de wifi die wegvalt. Nooit geen probleem geweest. Niets aan de situatie veranderd, maar sinds een week of drie veel uitval.


Heeft u de Wi-Fi versterkers van kpn en zoja welke?


Maakt u ook gebruik van interactieve tv van KPN? Zoja, als de wifi wegvalt, doet de tv dan ook moeilijk?

 

Als de wifi uitvalt, blijft dan bovenin bijvoorbeeld een Android-smartphone wel het wifi-icoontje staan maar dan met een uitroeptekentje erbij? Zodra de wifi wegvalt, wat zeggen de lampjes op het modem op zo'n moment? Welk type modem heb je eigenlijk?

 

Bij koper kan een wegvallende verbinding erg complex zijn, het beste is om even je profiel in te vullen zodat een moderator mee kan kijken, die kan dan je verbinding nameten en meekijken of er niet vanuit ons netwerk iets fout gaat.


Hoi @Cor_K, welkom op het forum. Een wegvallende verbinding is altijd vervelend natuurlijk. Er zijn zo te zien al wat goede aanvullende vragen gesteld, waar ik ook benieuwd naar ben. Zou je die voor ons kunnen beantwoorden? Ook kan je jouw forumprofiel nog volledig invullen zodat ik ook een blik op je verbinding kan werpen. We horen het graag van je.