Skip to main content

Hallo,

Sinds begin Maart gebeurt het steeds vaker in de avond dat het internet wegvalt. meestal na 21:00.

tot 2,5 jaar nooit problemen.

Dit gebeurd telkens als ik online aan het gamen ben, en begint nu toch wel ernstig op m'n zenuwen te werken. 2 dagen geleden was wel het toppunt, werd 6x onderbroken, gisteravond 3x. Helaas kan je ook niemand van de helpdesk spreken, dus ik drop m’n vraag maar hier.

Ik heb zelf al aantal keren de modem gereset, stekkers eruit, service tools geprobeerd, niets werkt!

Ik speel online via PS4 heb hier ook van alles mee geprobeerd en ook dat werkt niet.

wie weet wat dit steeds is en wie kan helpen, want ik begin serieus kwaad te worden en overweeg sterk om een andere provider te nemen die wel Stabiel internet kan leveren

 

bedankt alvast

Welk type modem heb je? Heb je glasvezel of koper? Game je bekabeld? Zijn er draadloze verbindingsets in het netwerk of een switch?


Hallo Joep1965

 

bedankt voor je reactie.

ik heb onlangs via via contact gekregen met de helpdesk van KPN, er komt morgen een monteur.

het probleem zit waarschijnlijk buitenshuis in een centrale. De Helpdesk heeft metingen op afstand uitgevoerd en zag dat sinds eind februari al dat er plotseling abrupte onderbrekingen zijn ontstaan. en al heel veel keren ook. Monteur komt even kijken of er echt niets mis is met mijn modem, dan wel even kijken in de centrale.

 

modem: experiabox v10a, koper, en game bekabeld, geen verbindingsets of versterkers.

 


Dan komt het vast goed!!


dat mag ik hopen van wel!

toch bedankt


Hi @DannyS_82, ik ga er vanuit dat alles goed gekomen is na het bezoek van de monteur. Mocht je vragen hebben of als we je ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons hier te vinden.


Goedemiddag Alexandra,

 

Ja alles is opgelost. Bleek een verborgen kabeltje in de adsl aansluiting te zijn die dus conflicten gaf. Monteur heeft een nieuwe aansluiting gemaakt en alles werkt weer naar behoren. Top geregeld.!