Skip to main content

Goedemorgen, ik heb precies hetzelfde probleem. Alles wat Theo omschrijft, heb ik ook al sinds afgelopen weekend. Ik heb meerdere malen met KPN gebeld maar daar komt uit dat ik een betaalde servicemonteur moet laten komen omdat het probleem niet aan de modem zou liggen. Ik ben toch wel héél benieuwd hoe dit probleem bij Theo is opgelost. Ik heb van alles al geprobeerd. Uit en aangezet, meerdere malen gereset, dsl kabel én telefoonstekker vervangen. Niets werkt. De verbinding, zowel wifi als kabel, valt weg. Ik heb de experiabox V10 a

 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Hoi @R. Ozturk, welkom hier.

Een compleet wegvallende verbinding dus. Dat is niet fijn. Ik wil graag jouw verbinding eens doormeten om te kijken wat ik kan achterhalen en dus ook voor je kan betekenen hier in. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 


Ik heb geen reactie meer gezien, ik ga er daarom vanuit dat je een oplossing hebt gevonden. Zo niet, hoor ik uiteraard nog graag van je.