Skip to main content

Hier ook steeds wegvallende wifi,en daarbij dus ook geen tv.Alle stappen die jullie hierboven hebben beschreven heb ik allemaal uitgevoerd.Alles bekabeld aangesloten inclusief wifi versterker van KPN wat een verbetering was.Sinds de overstap van Telfort naar KPN continue problemen.Ik lees dat hier heel veel klachten over gaan dus ik denk dat dit probleem echt bij KPN vandaan komt en niet bij de consument.Graag zie ik ook een oplossing voor dit probleem want dit vind ik absoluut niet leuk meer 😢

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @Erinda , de overgang van TFT naar KPN was puur administratief. Dat jij nu bepaalde problemen ondervindt is jammer, maar puur toeval en heeft niets met de overgang te maken.

 

 

 


Hoi @JanD wel heel toevallig dan dat ik hier niet de enige in ben sinds de overstap van Telfort naar KPN is gemaakt.Bij Telfort had ik namelijk nooit geen enkele wegvallende WiFi,en nu soms.drie keer op een dag.Verklaar je is nader dan, dit heeft niets met jammer te maken vind ik persoonlijk.Stwl die vraag niet voor niets hier op dit forum.


Hoi @JanD wel heel toevallig dan dat ik hier niet de enige in ben sinds de overstap van Telfort naar KPN is gemaakt.Bij Telfort had ik namelijk nooit geen enkele wegvallende WiFi,en nu soms.drie keer op een dag.Verklaar je is nader dan, dit heeft niets met jammer te maken vind ik persoonlijk.Stwl die vraag niet voor niets hier op dit forum.

Hallo @JanD , Dat ik reageerde op een bepaald deel van je vraag houdt natuurlijk niet in dat je niet verder geholpen moet worden, dat is zeker zo, alleen, ik kan dat niet, wacht de reactie van een moderator af of van een medeforumlid.

Succes.


Het probleem ligt gewoon bij Kpn ik wordt er helemaal gek van dat alles steeds uit valt.

Kpn kom eens met een oplossing voor dit probleem a.u.b.

Admin: Reacties verplaatst naar je eigen topic


U reageert op een topic van iemand anders en al 7 maanden oud is.


Hi @Erinda, ik ben het helemaal met JanD eens, wat hij aangeeft klopt: De overgang naar KPN was puur administratief, daarbij is technisch niets veranderd. Maar ik ben ook met hem eens dat dat niet betekent dat we niet verder moeten kijken, want het is niet de bedoeling dat je verbinding ineens minder goed werkt. 

Ik lees dat jouw WiFi verbinding wegvalt. Gebeurt dit op één of meerdere apparaten, en wat voor apparaten zijn dit? Werkt internet via een kabel wel goed? Heb je na de overgang ook de handige WiFi manager al doorlopen? Deze helpt je om de verbinding zo optimaal mogelijk in te stellen.


@Alexandra Alle bovengenoemde stappen heb ik ondernomen.Alles valt weg op al mijn apparaten tablet,telefoon,desktop en tv.Elke keer dat het spontaan uitvalt doe ik de stappen nog een keer inclusief de wifi manager,dit houdt soms stand voor 3 dagen,soms maar 1 dag en vervolgens valt wifi meerdere keren wederom uit.Heb een bekabelde wifi versterker van KPN en alles bekabeld aangesloten.Ik moet elke keer mijn modem en tv ontvanger resetten om weer van wifi te kunnen genieten.Zal best dat wat je zegt dat het alleen puur administratief is gegaan de overstap,maar wel gek sinds dat dat gebeurt is dat het steeds wegvalt.Dit had ik misschien één keer per jaar toen ik nog bij Telfort zat.


@Erinda Dankjewel voor de extra uitleg. Het is inderdaad gek als dit sinds de overgang naar KPN gebeurt, en natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag met je mee naar wat we hier aan kunnen doen. Vul je voor mij je gegevens in je forumprofiel in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en de verbinding nakijken. Geef je een seintje zo gauw je ze hebt ingevuld?


@Alexandra profiel ingevuld 😉


@Alexandra Vandaag om 18.30 uur wederom weer alles weg.Nu heb ik alleen het modem aan en uit gezet en de telefoons gekker er twee minuten uit getrokken,en toen starte me tv wel normaal op.Ik vermoed nu dus dat het waarschijnlijk aan de modem ligt.Op tv geeft die een blauw vierkant blok aan met zal naar een andere zender of start de tv ontvanger opnieuw op.Dit deed ik voorheen ook,in combinatie met het modem aan en uit te zetten,en nu alleen de modem aan en uit gezet.Vandaag is de verbinding tot nu toe twee maal uitgevallen.Dit wou ik je nog even mededelen.


Gebruikt u draadloze verbindingsets?

 


@Joep1965 Zie bovenstaande reactie van mij 😉


Hi @Erinda, het lijkt mij ook een goed plan om het modem te vervangen. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd, deze kan je vanaf morgenmiddag ophalen op het servicepunt in jouw buurt. De bedoeling is dat je het oude modem met bijbehorende stroomadapter in een willekeurige doos daar inlevert, dan krijg je het nieuwe modem meteen mee. Ik stuur je de details toe in een privébericht, zodat je precies weet hoe en wat. 

Laat je hier in het topic nog weten of alles is gelukt?


@Alexandra vandaag de nieuwe modem opgehaald en aangesloten.i.p.v. de Experia box V8,nu de V10.Ik hoop dat het probleem opgelost is nu.Als je over een aantal weken niets meer op deze topic van mij gehoord hebt,dan is het probleem verholpen,anders meld ik mij weer.In ieder geval bedankt voor het meedenken,en hopelijk is dit de  oplossing. 😉

Thanks!


@Alexandra Bij deze inmiddels één week verder,en geen enkele keer meer dat mijn verbinding met één van mijn apparaten is weggevallen.Het probleem is hiermee bevestigd dat de modem de oorzaak van mijn probleem was..Nu ongestoord lekker weer zonder wegvallende WiFi.Dank voor het meedenken en de oplossing.✌️


@Erinda Fijn om te horen, en graag gedaan!