Skip to main content

Hallo, 

Sinds een aantal maanden heb ik internet van KPN. Helaas valt mijn internet geregeld uit. Het internet valt volledig weg. Dus via de wifi, via de kabel en ook de TV. Na een aantal minuten doet hij het weer en kan ik weer verder. Soms gebeurt het de hele dag niet en soms gebeurt het meerdere keren per dag. 

De verschillende servicetools zijn doorgelopen, maar hier komt niets raars uit. 

Ik heb het idee dat de router zichzelf opnieuw opstart waardoor het internet weg valt, want het internet/tv komt altijd na een aantal minuten weer terug. 

Ik hoor graag hoe ik dit kan oplossen. 

Groet,

Mitchell 

Hoi @Mitchell Lenssen, welkom op ons forum! Ik zie allereerst dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet! Ik heb dus meteen even meegekeken. Ik zie dat je verbinding vandaag al 20x weggevallen is, daar gaat dus iets niet goed!
Ik heb een storingsticket doorgezet naar mijn collega's achter de schermen. Zij nemen daarover nog contact met je op!


Hoi thomas,

bedankt voor je reactie. Vanochtend hebben ze gebeld, maar ik heb ze gemist. Ik wil graag terugbellen, maar het nummer geeft aan dat er een nummer via e-mail of sms gestuurd wordt. Dit heb ik tot op heden niet ontvangen. Kan ik opnieuw geveld worden? 
 

groet, 

mitchell 


Hoi Mitchell, mijn collega's zullen het later nog eens proberen! 
Als het ze niet lukt zullen ze je een sms met hun nummer en toegangscode sturen. Ik zal nog even toevoegen aan het ticket dat je die nog niet hebt.


Hoi @Mitchell Lenssen, is het nog gelukt met mijn collega's?

Ik lees dat ze de experiabox vervangen hebben! Volgens mijn gegevens is de verbinding op 25-04 voor het laatst 1x weggevallen en daarna stabiel gebleven. Ervaar jij dat ook zo?