Skip to main content

Sinds 2 dagen zit ik opeens met een wankelend internet thuis. Mijn modem vangt om de 15 minuten geen internet meer. Ik zie geen storing staan bij KPN en heb meerdere keren geprobeerd alles te resetten/herstarten etc zonder geluk.

Als hij het doet is mijn verbinding snel en optimaal helaas blijft dit niet langer dan 15 minuten overeind. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Gaat dit om glasvezel of een koper aansluiting? Welk modem heb je en hoe zit deze aangesloten? Vul ook even alvast je profiel in, dit is nodig als een moderator wilt meekijken.


Hi, het gaat om een glasvezel verbinding en het gaat om de experia box als het goed is (zwart). Ik heb zonet echt alles eruit getrokken voor een langere periode en hoop dat hij nu wel stabiel blijft. 

Ik zal zo even mijn profiel aanvullen. 

 

Aanvullende info:

- Experia box

- 2 wifi punten/versterkers van KPN


Update ~ Helaas viel mijn netwerk net weer weg. Na even wachten is hij zoals verwacht weer terug. :sweat_smile:

Iemand nog tips hoe ik dit kan verhelpen?


Hoi @Randy705. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw verbinding steeds wegvalt. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten en zag inderdaad dat jouw verbinding meerdere keren is weggevallen vandaag. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice(0800 0402). Zij zullen jouw verbinding dan nog eens doormeten en daarna doorzetten naar een achterliggende afdeling voor verder onderzoek, een afspraak met een monteur inplannen of een nieuw modem toesturen. Laat je ons weten of het is gelukt?


Ik lees in onze systemen terug dat een KPN monteur jouw ExperiaBox heeft vervangen en dat het probleem daarmee uiteindelijk is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!