Skip to main content

De laatste tijd een telkens wegvallende verbinding. Mijn smartphone als hotspot gebruiken is veel en veel betrouwbaarder en sneller. Als ik 10 minuten zonder wegvallen kan surfen is het veel.

Wat te doen ?

Hoi @Mab1958 ,

Heb je glas of koper?Staat het modem in de buurt van een warmte-bron?Heb je de box 12 al eens met een paperclip gereset?En heb je een switch en/of dvs?


Koper, staat niet vlak bij een warmtebron, gereset met een wit knopje achterop en al diverse malen via de site herstart en gereset. Andere kabel geprobeerd, solo geprobeerd etc. etc. Geen enkel positief resultaat.

Haal nog geen 10 minuten zonder gedonder.

Ben blij dat ik via m'n One+ 9Pro kan surfen.


Hoi @Mab1958 ,

Is de DSL kabel rond of plat?Ook eens gereset door het resetgaatje met een pinnetje 2 keer na elkaar in te drukken?

 


Hi @Mab1958, welkom op het forum. 

Je verbinding hoort zeker niet weg te vallen, en al helemaal niet om de 10 minuten. Gaat het hier puur om je WiFi verbinding? Of valt de verbinding via een kabel en die van je televisie ook weg? Met andere woorden alles offline. 

Ik hoor graag van je. 


Hoi @Mab1958 ,

Is de DSL kabel rond of plat?Ook eens gereset door het resetgaatje met een pinnetje 2 keer na elkaar in te drukken?

 

Ronde kabel en resetten geen effekt.


Hi @Mab1958, welkom op het forum. 

Je verbinding hoort zeker niet weg te vallen, en al helemaal niet om de 10 minuten. Gaat het hier puur om je WiFi verbinding? Of valt de verbinding via een kabel en die van je televisie ook weg? Met andere woorden alles offline. 

Ik hoor graag van je. 

Ik denk dat je mijn vraag even hebt gemist, zou je deze ook willen beantwoorden? 


Hi @Mab1958, welkom op het forum. 

Je verbinding hoort zeker niet weg te vallen, en al helemaal niet om de 10 minuten. Gaat het hier puur om je WiFi verbinding? Of valt de verbinding via een kabel en die van je televisie ook weg? Met andere woorden alles offline. 

Ik hoor graag van je. 

Het modem blijft niet gewoon werken en uiteraard valt dan ook de wifi weg. Heb het zicht erop en als de computer weer problemen heeft kan ik zien dat er geen 4 groene lampjes branden. Zie nu weer een rood lampje branden.

 

Geen tv.


Duidelijk. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik een paar metingen uitvoeren. 


Wat aangevuld, neem aan dat het voldoende is.


Daar heb ik genoeg aan. Ik meet vanaf hier ook een instabiele verbinding.

Heb jij, of iemand in je huishouden, tijd om dinsdag een monteur te ontvangen? Dit kan in de ochtend tussen 8 en 12 of in de middag tussen 12 en 17 uur. 


Doe maar in de ochtend dan. Bij persoonlijke opmerkingen mijn mobiele nummer vermeld. Moet er vrij voor nemen.


Helemaal goed, de monteur is nu ingepland op dinsdag in de ochtend. Laat je ons even weten hoe dat afloopt? 


Vanochtend een monteur geweest. Blijkbaar een software probleem. Hen nu een 10 ipv 12 welke tot nu geen problemen geeft.

 

Bedankt voor de moeite.


Vanochtend een monteur geweest. Blijkbaar een software probleem. Hen nu een 10 ipv 12 welke tot nu geen problemen geeft.

 

Bedankt voor de moeite.

Fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan.Â