Skip to main content

Verbinding met WIFI of bekabeld valt ineens weg. Na een 2-tal minuten komt het internet signaal dan automatisch terug, ofwel na een reboot.
Op meerdere apparaten getest, PC, GSM, Android TV Box en smart TV neemt veel langer op verbinding maken vergelijken met mijn oude modem.

 

gaat glasvezel modem “KPN BOX 12”  in een standby mode?!

 

 

Hallo @Shah.Rad de KPN Box 12 is géén glasvezelmodem.

Hieruit begrijp ik dat jij glasvezel hebt. Haal de stroom eens minimaal 2 minuten van de glasvezelkast die hangt in de meterkast of in een andere ruimte en geef de KPN Box 12 daarna een herstart. Gaat het dan weer goed?

Zo nee, dan even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hallo Jan  :)

KPN12 modem en glasvezel Box zijn aangesloten op zelfde aansluiting, Ik heb ze tegelijk aan/Uit gedaan.
Internet werkt goed, alleen soms valt ineens weg voor paar seconden tot  een minuut en komt ie weer terug.
eerste keer dacht ik dat aan mijn UTP kabel van mijn android tv box ligt , maar dat gebeurd ook met mijn PC, Internet gaat ineens weg en komt na aantal seconden weer terug.
heel storend tijdens online gamen bijvoorbeeld.


Hoi @Shah.Rad . Welkom op het forum.

Als dit gebeurt zie je dan ook iets veranderen op de box12 of op het glasvezelkastje?


hi Erwin

Op de glasvezel kast 2 led verlichting gaan uit en daarna weer aan.

Op die modem, alle lichten gaan uit en daarna een bij een gaan ze aan.

Ik zie verder niks.

Ik heb even naar 0800 0402 gebeld en alles was gereset. Dus even paar dagen testen.


@Shah.Rad : mocht het nu weer gebeuren, laat het hier even weten. Dan kan ik het verder analyseren.