Skip to main content

Bij mij valt internet ook steeds weg, ook met experia box V 10A en glasvezel. Soms doet niks het meer, soms doet de tv het wel, maar krijgt mijn computer of mobiel geen verbinding zoals zojuist. Na dagelijks bellen en voor het eerst nu een onaardige medewerker heb ik zelf de zwarte plug van de powerknop eruit gehaald waarna alles weer werkt. Het aan/uit knopje werkt niet vandaar de plug. Door verhuizing heb ik straks geen glasvezel meer, hoop dat het probleem dan opgelost is. Ik zit door niet goed opletten aan een nieuw pakket vast en dus voor een jaar aan KPN. Ga daarna toch ook kijken bij andere leveranciers.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Marie47. Bedankt voor je bericht hier. Het klinkt alsof je modem aan vervanging toe is. Voordat we die gaan vervangen heb ik nog wel een aantal vragen. Puur om zeker te zijn dat een nieuw modem je probleem gaat oplossen. 
Wat heb je, naast de tv-ontvangers, aangesloten op het modem? Denk aan versterkers, draadloze verbindingsets (adapters), switches, eigen randapparatuur. Het kan namelijk zijn dat iets in het netwerk een stoorzender is.

 

Daarnaast kijk ik graag even met je mee. Hiervoor heb ik ook je klantnummer nodig. Kun je die nog toevoegen aan je profiel
Hoor graag van je!