Skip to main content

Na de overstap van Ziggo naar KPN voor glasvezel internet na 1 maand alleen maar problemen.

Sinds 25 november wel/geen internet en tv. 4x monteur geweest maar geen oplossing tot heden.

Nu 3 weken een noodpakket na aandringen. Als ik bel is of het ticket ineens gesloten of ze kunnen het niet vertellen omdat het probleem bij Infra ligt.

Mijn gevoel zegt dat het iets anders is.. hoe kan het dat ik 1 maand wel internet heb en dan 2 weken niet en dan 1 dag weer wel? of met de kerstdagen ook gewoon weer actief maar daarna weer uit.

Hieronder een overzicht.

25-nov vrijdag 2 x modem reset  
26-nov zaterdag modem reset  
27-nov zondag geen internet  
28-nov maandag geen internet  
29-nov dinsdag geen internet monteur geweest zwarte kast vervangen aan de muur
30-nov woensdag internet  
1-dec donderdag  geen internet  
2-dec vrijdag internet  
3-dec zaterdag geen internet  
4-dec zondag geen internet  
5-dec maandag internet monteur geweest niets gedaan
6-dec dinsdag geen internet  
7-dec woensdag geen internet  
8-dec donderdag  geen internet monteur geweest zwarte kast vervangen aan de muur
9-dec vrijdag geen internet  
10-dec zaterdag geen internet  
11-dec zondag geen internet  
12-dec maandag geen internet  
13-dec dinsdag geen internet  
14-dec woensdag geen internet  
15-dec donderdag  geen internet monteur geweest las in witte kastje aan de muur opnieuw, kast buiten was niet benaderbaar
16-dec vrijdag geen internet  
17-dec zaterdag internet  
18-dec zondag internet  
19-dec maandag geen internet  
20-dec dinsdag internet  
21-dec woensdag internet  
22-dec donderdag  internet  
23-dec vrijdag internet  
24-dec zaterdag internet  
25-dec zondag internet  
26-dec maandag internet  
27-dec dinsdag internet  
28-dec woensdag internet  
29-dec donderdag  internet  
30-dec vrijdag internet/ geen internet
31-dec zaterdag internet/geen internet  
1-jan zondag internet/geen internet
2-jan maandag geen internet  
3-jan dinsdag geen internet  

 

Dat klinkt als een complex probleem, al helemaal als 4 monteurs het niet hebben kunnen oplossen. Als je uw  forumprofiel invult komt er binnenkort een moderator mee kijken en die kan het een en ander uitzoeken voor u.


Hi @Michel0001! het is inderdaad een complex probleem. Ik zie een notitie dat er morgen aan de zaak gewerkt wordt. 

Om die reden wil ik me niet bemoeien met het lopende ticket. Als ik nu een notitie maakt verstoort dat alleen het verloop. 

Wil je na woensdag hier laten weten of er na het overleg van maandag contact met je is opgenomen? Dan kijk ik op dat moment nogmaals na of ik vanuit mijn positie iets kan doen. 


Ja is prima, bedankt voor de update.

Ik had afgelopen woensdag nog gebeld en kwam dit keer uit bij glaspoort.

Hierna niets meer gehoord.

Hopelijk komt er nu een oplossing.


Zojuist monteur gehad en deze heeft de kast in de wijk nagekeken.

Hier zat een breuk in mijn kabel en deze is opnieuw gelast. Hierna had ik direct een verbinding met het internet.

Ik ga er vanuit dat dit het euvel is geweest.


@Michel0001 goed dat er ook terugkoppeling is geweest. En dat je nu een oplossing hebt. Ik zal het topic sluiten. 🙂