Skip to main content
Beantwoord

Wegvallende verbinding v10

  • August 28, 2020
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Ook wij hebben hier dezelfde storing. Inmiddels al WiFi versterkers gekregen van KPN maar ook dit helpt niet. We vliegen met ons vieren door onze internetbundels 

Ook wij hebben de Experiabox V10.

 

Ik hoop dat er snel een oplossing komt want anno 2020 lijkt mij dit niet de bedoeling 

admin: eigen topic aangemaakt

Beste antwoord door MiraB

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Na controleren van de wifi in huis blijkt het signaal niet goed binnen te komen. Ik kon gratis een monteur inplannen en die komt volgende week.

De tv ontvanger initialiseert zich ook om de haverklap dus zal ermee te maken hebben.

Bedankt voor je hulp.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @MiraB . Welkom op het forum.

Wat een irritante storing. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met een recente update van de v10.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • August 29, 2020

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Na controleren van de wifi in huis blijkt het signaal niet goed binnen te komen. Ik kon gratis een monteur inplannen en die komt volgende week.

De tv ontvanger initialiseert zich ook om de haverklap dus zal ermee te maken hebben.

Bedankt voor je hulp.


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @MiraB . Ik zie inderdaad dat er woensdag een monteur geboekt staat. Laten we even afwachten of hij de storing kan verhelpen.

Mochten er na het monteurs bezoek nog steeds problemen zijn, wil ik dat graag weten. 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 12, 2020

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 12, 2020

Oh ja sorry, we hebben nog een extra extender gekregen van de monteur en der drie wifipunten in huis onder één inlognaam gezet (de vorige had 6 aparte gemaakt maar nu blijkbaar niet meer zo efficiënt). Het wegvallen van de tv hebben we niet meer gehad gelukkig.

Bedankt voor het meedenken!


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 14, 2020

Goed om te lezen dat het is opgelost. Dank voor de update.