Skip to main content
Beantwoord

Wegvallende wifi

  • September 21, 2020
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Sinds ik een monteur over de vloer heb gehad om internet problemen op te lossen, heb ik last van wegvallende wifi. Soms wel tot 10x per dag. Erg irritant met videobellen, online schoolwerk etc.. Via de website kom ik geen meter verder: I keep running around in circles. Ik wil graag iemand van vlees en bloed spreken. Gaat dat lukken KPN? Bedankt.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @eenklantmetwegvallendewifi . Welkom op het forum.

Als je met iemand wilt spreken raad ik je aan om 0800 0402 te bellen en in te spreken ‘ik wil een medewerkers spreken’ . Op die manier kom je bij een persoon van vlees en bloed.

Je kunt het ook met mij proberen. Dat gaat dan via berichtjes zoals deze. Houd er wel rekening mee dat dit geen chat is. Er zit soms wel een dag tussen de reacties. 

Voor snelle interactie is de telefonische ingang dus het meest praktisch. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 24, 2020

Hoi @eenklantmetwegvallendewifi . Welkom op het forum.

Als je met iemand wilt spreken raad ik je aan om 0800 0402 te bellen en in te spreken ‘ik wil een medewerkers spreken’ . Op die manier kom je bij een persoon van vlees en bloed.

Je kunt het ook met mij proberen. Dat gaat dan via berichtjes zoals deze. Houd er wel rekening mee dat dit geen chat is. Er zit soms wel een dag tussen de reacties. 

Voor snelle interactie is de telefonische ingang dus het meest praktisch. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.