Skip to main content

Het is weer erger dan eerder. Nu valt ook de TV uit. Helemaal weg.

Is nu weer terug. Zeg het maar. Om gek van te worden.

Zojuist KPN klantenservice gebeld, ten einde raad. Met forum kom ik er niet uit.

Netjes in de wacht, probleem ingesproken, waarop een meneer dapper zegt dat hij kan helpen. Zou toch een wonder zijn.

Het modem is gereset, einde gesprek. 

KPN heeft daarmee zijn laatste kans gehad.

Ik wacht af.

Indien weer ellende komt er of een monteur, of een andere provider. Hoop dat daar mijn superwifi wel werkt.

Bart Z, waarvan akte!!!

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Hans van Mook, ik heb je even weer een eigen topic aangemaakt. Wel zo overzichtelijk. Je komt er dus nog niet uit. Modem is dus nu gereset en nu werkt het weer begrijp ik? Anders kijk ik nog graag eens mee naar jouw verbinding. Wil je dan jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Het was vandaag weer elende. 

Morgen komt KPN monteur.

Daarna hopelijk iets positiefs.

Profiel geüpdatet. 


Ik ga er nu vanuit dat de monteur het heeft opgelost. ik heb geen bericht meer van je gehad. 


De monteur is vrijdag lang geweest. Kon het niet oplossen. Alles losgekoppeld,  alleen nog KPN router met SuperWifi en SONOS Bridge. Het was in het weekend helemaal mis. Zelfs TV viel weg.

Advies was om Sonos Bridge te verwijderen, boxen via de SuperWifi.  Dat ga ik proberen.

Jammer dat KPN niet accordeert met Sonos Bridge.  Hoop dat het opgelost gaat worden.

Ik moet KPN service nog melden dat ze niet klaar zijn.


Nadat ik maandag meteen meldde dat probleem nog niet opgelost was, kwam dinsdagochtend 08 uur al een KPN monteur. Hij belde met hoger echelon, die adviseerde om de Bridge er tussenuit te halen. Gedaan, en het werkt.

Advies: geen box bekabelen, die zou dan zijn eigen net gaan opbouwen. Niet nodig want in heel huis is goed wifi, door de 3 superwifi punten.

 

Hoop dat probleem nu opgelost is.


Dat klinkt heel positief. Dat is fijn. Als ik niets meer hoor van je, ga ik er vanuit dat het opgelost is. :)


Beste Bart, jij bent er snel bij. Bedankt.

Het lijkt nu allemaal te werken, al een heel uur zonder storing. 

Bij goed dekkende wifi de bridge eruit dus.

Advies aan alle kpn monteurs.

Bedankt, hans

 


Sinds ik superwifi heb dezelfde ellende gehad. Nu de bridge van Sonos eruit gehaald. Hoop dat ik ook van de problemen af ben. Monteur gehad die algemeen Sonos als mogelijkheid noemde en wel 10 gesprekken met helpdesk. Als het werkt hoop ik dat kon het standaard opneemt in oplos script. Blijft deze ellende andere bespaart.


Dat hoop ik ook. En anders hebben we nog een topic over Sonos waar veel tips staan. 


In ieder geval eindelijk weer een hele ochtend meetings gehad zonder onderbreking , dus voorlopig lijkt het te werken!


Dat klinkt helemaal top! Mocht er weer iets zijn, horen wij graag weer van je.Â