Skip to main content

Sinds de telfort is overgegaan naar KPN ervaar ik storingen en wegvallende wifi bij gebruik van meerdere apparaten. Ik wil graag schriftelijk contact hierover met de kpn maar ik krijg dit niet voor elkaar. 

 

Al meerdere keren de WiFi test van mij kpn gedaan. Niks helpt en krijg geen contact. 

Goed dat je het forum gevonden hebt.  Hier is alles zwart op wit. Dus geef zoveel mogelijk info en we helpen je van het probleem af.


Ik hoop echt iets van kpn te horen..... 


Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Sowieso reageert een moderator maar dat duurt ca 1 week. Wellicht zit u hier verkeerd.


Hoi @Hettyh, welkom hier op het forum!

Wat lastig dat je zo veel problemen ervaart. Als je contact met ons wil dan kun je het allerbeste even bellen. Mijn collega kan dan samen met jou één en ander nakijken! Je kunt ons elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis bereiken op het nummer 0800 0402. 

Het is wel handig om van te voren eerst eens de Wifi Manager twee keer achter elkaar te doorlopen. Deze online tool gaat samen met jou proberen de wifi-verbinding te verbeteren. Lukt dat niet en blijft de snelheid van de wifi-verbinding onder de 20 Mbit/s, dan wordt er een gratis oplossing aangeboden. Dat kan bijvoorbeeld in de vorm van twee gratis Experia Wifi's. Dat zou kunnen helpen om de verbinding te verbeteren.