Skip to main content

Heb ios 14 geïnstalleerd en mijn wifi valt telkens weg als ik beneden ben en dus eigenlijk op mijn modem wifi hoor te ontvangen. Heb supersnel internet en heb de nieuwste modem sagemcom CS 50001

Het rare is dat ik boven via een wifipunt (ronde witte schotel van kpn) wel vol wifi heb en deze ook niet weg valt…

Ligt dit aan ios 14 of aan de modem?
 

Dag @lfdehaan. Welkom hier. Dat is vervelend. Waar heb je het modem geplaatst? Maak je ook gebruik van WiFi-versterkers en doen de problemen met de draadloze verbinding zich op alle apparaten voor? Of zijn er wel apparaten die werken op het draadloze netwerk? Is er ook al eens geprobeerd om de naam en het wachtwoord van het draadloze netwerk aan te passen om te kijken of dit iets verandert? Het handigst is om deze stap even uit te voeren op een apparaat dat bekabeld aangesloten is. 

Zou je verder nog je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Hallo @lfdehaan. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent dat het probleem is opgelost. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag. 


Reageer