Skip to main content

Goedendag, 

Wij hebben de experia V10 a, en 2 superversterkers. 

We hebben de laatste tijd weer regelmatig uitvallende wifi, steeds onderbrekingen in het Radio geluid over de BAR, vaak later op de dag een wegvallen van de Wifi, waarbij de tv ook vast loopt en ik of de box moet uitzetten of hij is zelf op nieuw aan het opstarten. 

Best gek, het gaat bij ons steeds een half jaar prima en dan ineens weer probemen,.

Kunnen veroudere modellen van KPN zelf ook storingen geven?  Zoals de ontvanger voor de tv  die wel al hebben vanaf 2014 en zo ook de ontvangers die in het stop contact zitten vanaf die tijd? 

De experia box is vorig jaar vervangen en 2 nieuwe versterkers maar de rest van het spul niet,.

Kabels hebben we vorig jaar allemaal vervangen. 

iemand een idee waarom we deze storingen steeds hebben?

het lukt me ook niet om in te loggen op het modem want welke regel ik ook invoer hij kent de pagina niet ? 

alvast bedankt , debbie  

Hoi @debkla, welkom op ons forum!
Deze apparatuur hoort nog gewoon goed te werken natuurlijk. Wel is er onlangs wat veranderd aan hoe de V10a's werken met superwifipunten.

Tegenwoordig hoeft je eerste superwifipunt niet meer dicht bij je v10a te staan omdat deze nu zelf ook weer wifi uitzendt.
In sommige gevallen gaan deze apparaten elkaar ook wat in de weg zitten.
Als je dus nog een superwifipunt náást je experiabox hebt staan kun je die beter iets verder weg zetten.

Meer informatie hierover kun je vinden op onze kennisbank!

 


Bedankt voor jouw reactie.  

Ik had wel begrepen dat er een update was maar wist nog niet dat de exp box inderdaad weer zelf wifi uitzendt.  

Dat zie ik inderdaad terug op mijn kpn app. 

Ik heb vandaag alles afgekoppeld en opnieuw opgestart.  Tot nu toe lijkt het inderdaad goed te draaien.  

Vind wel dat kpn de klant iets beter kan informeren over dit soort updates ed. Dan weet je meteen waarom er problemen zijn en kan je aan de slag.  

 

Hopelijk blijft het weer even stabiel 

Groet Debbie 


Ah top, bedankt voor je terugkoppeling Debbie! Dat had wel duidelijker gekund inderdaad.